تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 64288

سرانجام رئیسی درباره طرح صیانت اظهار نظر کرد

سرانجام رئیسی درباره طرح صیانت اظهار نظر کرد

سرانجام رئیسی درباره طرح صیانت اظهار نظر کرد سید ابراهیم رئیسی،‌ رئیس جمهور کشور طی یک نشست خبری برای اولین با در ارتباط با طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار نظر کرده است.
رئیس..

سرانجام رئیسی درباره طرح صیانت اظهار نظر کرد

سید ابراهیم رئیسی،‌ رئیس جمهور کشور طی یک نشست خبری برای اولین با در ارتباط با طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اظهار نظر کرده است.

رئیس جمهور کشور در آخرین روز سفر خود به قم (۱۱ دی ۱۴۰۰) نشست خبری را برگزار کرد. در جریان این نشست یکی از خبرنگاران محلی پرسشی را در ارتباط با طرح صیانت از رئیس جمهور مطرح کرد و رئیس جمهور در پاسخ به وی عنوان کرد که خیال مردم راحت باشد. حتما پیگیری می‌کنیم.

طبق آخرین گزارش‌ها، این خبرنگار از رئیس جمهور کشور این سؤال را مطرح کرده است که شما برای حمایت از آزادی مردم سوگند یاد کردید چرا از حقوق مردم در مقابل طرح صیانت حمایت نمی‌کنید؟

سید ابراهیم رئیسی نیز در پاسخ بیان کرده است که «از حقوق مردم در زمینه فضای مجازی حمایت می‌کنیم و مردم هیچ نگرانی را به خود راه ندهند». خبرنگار قم نیوز در ادامه عنوان کرده است که ولی طرحی که وزارت ارتباطات در اختیار شما قرار داده نسبت به نسخه قبلی نیز بدتر است. رئیسی در واکنش به این صحبت نیز آورده است که «همه کارها علنی نیست. به طور علنی و غیرعلنی از حقوق مردم در طرح صیانت حمایت می‌کنیم».

نسخه جدید طرح صیانت در مقایسه با نسخه پیشین بدتر است

این خبرنگار در ادامه پرسش دیگری را مبنی‌بر این‌که شما گفته بودید ۲ میلیون فالوور دارید. در صورتی که همین دو میلیون بخواهند که اکانت شما را دنبال کنند باید به اینترنت دسترسی داشته باشند،‌ از رئیس جمهور کشور مطرح کرده و سید ابراهیم رئیسی پاسخ داده است که «مردم نگران نباشند و مشکلات اینترنت برطرف خواهد شد».

لازم به ذکر است، این اولین باریست که سید ابراهیم رئیسی در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به صورت رسمی اظهار نظر می‌کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.