تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 65921

سرانجام انتقال چت های واتساپ بین اندروید و iOS امکان‌پذیر می‌شود

سرانجام انتقال چت های واتساپ بین اندروید و iOS امکان‌پذیر می‌شود

سرانجام انتقال چت های واتساپ بین اندروید و iOS امکان‌پذیر می‌شود انتقال چت های واتساپ بین اندروید و iOS یک رویای کهنه برای مهاجران بین این دو پلتفرم است که ظاهراً به زودی قرار است به واقعیت..

سرانجام انتقال چت های واتساپ بین اندروید و iOS امکان‌پذیر می‌شود

انتقال چت های واتساپ بین اندروید و iOS یک رویای کهنه برای مهاجران بین این دو پلتفرم است که ظاهراً به زودی قرار است به واقعیت تبدیل شود.

توسعه‌دهندگان واتساپ سرانجام به انتقال چت های واتساپ بین اندروید و iOS نزدیک شده‌اند. این را می‌توان در قطعه کدهای نسخه آزمایشی ۲۲.۲.۷۴ واتساپ برای پلتفرم iOS به وضوح دید.

انتقال چت های واتساپ بین اندروید و iOS

اگرچه فرآیند انجام این کار ساده نخواهد بود. این مهاجرت مستلزم آن است که ابتدا اپلیکیشن WhatsApp روی هر دو گوشی نصب شده باشد و سپس فرآیند انتقال بر بستر یک شبکه Wi-Fi مشابه انجام شود. هرچند این به نوبه خودش برای پیام‌رسان واتساپ پیشرفت خوبی محسوب می‌شود؛ ولی همچنان نسبت به دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان که به کاربران اجازه می‌دهند بر بستر گوگل درایو، آیکلاد و دیگر سرویس‌های ابری چت‌ها را بین دو پلتفرم جابجا کنند، فرآیند سخت‌تر و پیچیده‌تری محسوب می‌شود.

در حال حاضر هیچ راهی برای انتقال چت بین آیفون و یک گوشی اندرویدی وجود ندارد؛ به استثنای گوشی‌های سامسونگ که خود کمپانی سامسونگ این شرایط را فراهم کرده است. این کار هم فقط از طریق یک کابل و استفاده از اپلیکیشنی به نام SmartSwitch امکان‌پذیر است.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.