تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر : 60803

سایپا شاهین ، از زمان عرضه تا امروز مدام ارزان‌تر شده است!

سایپا شاهین ، از زمان عرضه تا امروز مدام ارزان‌تر شده است!

سایپا شاهین ، از زمان عرضه تا امروز مدام ارزان‌تر شده است!سایپا شاهین که به عنوان جدیدترین خودرو ملی محسوب می‌شود از زمان عرضه تا به امروز همواره قیمت آن در بازار روند کاهشی داشته است. در ادامه آخرین ..

سایپا شاهینسایپا شاهین ، از زمان عرضه تا امروز مدام ارزان‌تر شده است!

سایپا شاهین که به عنوان جدیدترین خودرو ملی محسوب می‌شود از زمان عرضه تا به امروز همواره قیمت آن در بازار روند کاهشی داشته است. در ادامه آخرین جزئیات قیمتی این سدان سایپا در بازار را بررسی خواهیم کرد.

شرکت سایپا سدان جدید خود یعنی شاهین را در اواخر اسفند ۹۹ به بازار عرضه کرد که البته در آن زمان به تعداد محدود با قیمت در کارخانه ۲۹۰ میلیون تومانی قابل سفارش بود. در اواخر بهار سال ۱۴۰۰ نیز برخی از افراد در آگهی‌های سایت‌های فروش اینترنتی برای این خودرو قیمت بازار ۳۹۰ تا ۳۹۵ میلیون تومان را در نظر گرفته بودند، اما به تدریج با افزایش عرضه، قیمت آن نیز روند کاهشی پیدا کرد و در اواخر تابستان ۱۴۰۰ به ۳۲۰ میلیون تومان کاهش یافت. هرچند پس از آن به دلیل موج جدید رشد قیمت خودرو شاهد افزایش قیمت بازار شاهین به ۳۵۰ میلیون تومان نیز بودیم.

روند کاهشی قیمت سایپا شاهین

هم‌اکنون با توجه به این که بازار با رکود شدیدی مواجه شده و سایپا نیز تعدادی زیادی از شاهین را به بازار عرضه کرده است، قیمت بازار این سدان در حال حاضر حدود ۳۳۰ تا ۳۴۰ میلیون تومان بوده که از کاهش ۷۰ میلیون تومانی قیمت آن نسبت به زمان عرضه حکایت دارد. گفتنی است از زمان عرضه تاکنون قیمت کارخانه این خودرو نیز ثابت مانده است که دلیل آن به عدم موافقت شورای رقابت با افزایش قیمت این خودرو مربوط می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.