تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 72845

سایپا با این ۳ تغییر، می‌خواهد کیفیت شاهین را ارتقا دهد

سایپا با این ۳ تغییر، می‌خواهد کیفیت شاهین را ارتقا دهد

سایپا با این ۳ تغییر، می‌خواهد کیفیت شاهین را ارتقا دهدشرکت سایپا طرح افزایش کیفیت محصولات خود را در دستور کار قرار داده و در همین راستا با اعمال ۳ تغییر بزرگ قصد دارد کیفیت شاهین را افزایش دهد.
طی م..

سایپا با این ۳ تغییر، می‌خواهد کیفیت شاهین را ارتقا دهد

شرکت سایپا طرح افزایش کیفیت محصولات خود را در دستور کار قرار داده و در همین راستا با اعمال ۳ تغییر بزرگ قصد دارد کیفیت شاهین را افزایش دهد.

طی ماه‌های گذشته انتقاد از پایین بودن کیفیت خودروهای داخلی به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده و حتی رئیس جمهور نیز از خودرواسازن خواست تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهند. در همین راستا شرکت ایران خودرو و سایپا برای افزایش کیفیت محصولات خود طی سال ۱۴۰۱ برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار دادند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند.

۳ تغییر سایپا برای افزایش کیفیت شاهین

شاهین

یکی از بزرگ‌ترین ایرادهای خودروهای تولید داخل پایین بودن کیفیت مونتاژ و نصب نامناسب قطعات داخلی محسوب می‌شود. در همین راستا سایپا برای افزایش کیفیت سدان شاهین قصد دارد سطح مونتاژ آن را ارتقا دهد. ضمن اینکه برای رفاه سرنشینان صدای اضافه موتور و کابین را نیز کاهش خواهد داد.

علاوه بر این، کیفیت پایین و ارگونومی نامناسب این سدان ملی نیز اعتراض مالکان را به همراه داشته و سایپا برای رفع این ایراد قصد دارد از طراحی و ارگونومی صندلی زانتیا و سیتروئن C3 استفاده کند تا مانع خستگی و ناراحتی سرنشینان این محصول شود. یکی دیگر از برنامه‌های سایپا برای ارتقا کیفیت شاهین رفع نقص موتور شیشه بالابرهای این خودرو است.

به طور کلی شرکت سایپا در گام نخست برای افزایش کیفیت شاهین قصد دارد اقداماتی چون بهتر شدن فرایند باز و بسته کردن درها، رفع نقص شیشه بالابرها، تغییر ارگونومی صندلی‌ها و کاهش صدای پیشرانه و کابین را به انجام برساند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.