تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 73503

سایلنت هیل ۲ ریمیک یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک شد

سایلنت هیل ۲ ریمیک یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک شد

سایلنت هیل ۲ ریمیک یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک شدرئیس استودیوی «بلوبر تیم» در گفتگوی جدیدش با وب‌سایت آی‌جی‌ان بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک را به صورت غیرمستقیم تایید کرد.
مدت‌ها است که شایعات مختلفی پیرام..

سایلنت هیل ۲ ریمیک یک قدم دیگر به واقعیت نزدیک شد

رئیس استودیوی «بلوبر تیم» در گفتگوی جدیدش با وب‌سایت آی‌جی‌ان بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک را به صورت غیرمستقیم تایید کرد.

مدت‌ها است که شایعات مختلفی پیرامون بازی سایلنت هیل ۲ ریمیک می‌شنویم و حالا استودیوی بلوبر تیم در این رابطه صحبت کرده است.

چند روز قبل بود که یکی از کاربران توئیتر و همچنین وب‌سایت خبری «وی‌جی‌سی» از احیای مجموعه‌ی سایلنت هیل با سه بازی متفاوت خبر دادند: یک نسخه‌ی کاملا جدید، بازسازی قسمت دوم و یک بازی داستان‌محور اپیزودیک. وی‌جی‌سی تا پیش از این اعلام کرده بود که توسعه‌ی سایلنت هیل ۲ ریمیک را استودیوی لهستانی بلوبر تیم برعهده گرفته است که آثاری همچون مدیوم، لایه‌های ترس و آبزِرور را در کارنامه دارد.

سایلنت هیل 2 ریمیک

حالا در حالی که شرکت کونامی در این رابطه سکوت کرده، استودیوی بلوبر تیم حاضر به پاسخ‌گویی شده است و اگرچه آن‌ها چیزی را به طور رسمی تایید نکرده‌اند اما به شایعات دامن زده‌اند. رئیس این استودیو در گفتگو با وب‌سایت آی‌جی‌ان گفت: «به دلیل رابطه‌ای که بلوبر تیم با شرکای خود دارد، نمی‌تواند در رابطه با شایعات اخیر نظری بدهد». در واقع آن‌ها ناخواسته فاش کرده‌اند که با شرکت کونامی در حال همکاری هستند و به همین دلیل است که نمی‌توانند اخبار پیرامون سایلنت هیل را تایید یا تکذیب کنند!

«پیوتر بابینو» اضافه کرد که پروژه‌های آتی استودیو در اولین فرصت «به صورت رسمی» معرفی می‌شوند. او همچنین تکرار کرد که بلوبر تیم در حال ساخت یک بازی برای یک شرکت ناشر بزرگ بوده و اثر مذکور در همان سبک‌وسیاق آثار پیشین این استودیو است. به عبارت دیگر، آن‌ها را در حال توسعه‌ی «یک بازی ترسناک از یک مجموعه‌ی شناخته شده» هستند؛ ما می‌دانیم این مجموعه شناخته شده است زیرا بابینو گفت که آن‌ها «لایسنس» این بازی را در اختیار گرفته‌اند.

همچنین مطالعه کنید: سایلنت هیل با سه بازی جدید باز می‌گردد

در حالی که همه‌ی صحبت‌های بابینو را می‌توان به سایلنت هیل ۲ ریمیک نسبت داد اما همچنان نمی‌توان ساخته شدن این بازی را قطعی دانست. ناگفته نماند که «آکیرا یامائوکا»، آهنگساز مشهور سری سایلنت هیل، وظیفه‌ی ساخت موسیقی متن بازی مدیوم را برعهده داشت و در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفته است که با همکاری بلوبر تیم در حال کار روی یک پروژه‌ی جدید است که «امیدوارید از آن بشنوید». در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبعGamingboltمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.