تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر : 73346

سایلنت هیل با سه بازی جدید باز می‌گردد

سایلنت هیل با سه بازی جدید باز می‌گردد

سایلنت هیل با سه بازی جدید باز می‌گرددطبق شایعات منتشر شده، شرکت کونامی در حال توسعه‌ی سه بازی مختلف از مجموعه‌ی سایلنت هیل – Silent Hill است که یکی از آن‌ها بازسازی قسمت دوم خواهد بود.
پس از ۱۰ سال، ..

سایلنت هیل با سه بازی جدید باز می‌گردد

طبق شایعات منتشر شده، شرکت کونامی در حال توسعه‌ی سه بازی مختلف از مجموعه‌ی سایلنت هیل – Silent Hill است که یکی از آن‌ها بازسازی قسمت دوم خواهد بود.

پس از ۱۰ سال، شرکت کونامی همچنان در تلاش است تا مجموعه‌ی سایلنت هیل را احیا کند و ظاهرا می‌خواهد این کار را با عرضه‌ی ۳ بازی مختلف انجام دهد.

چند روز قبل، یکی از کاربران توئیتر (AestheticGamer1) چهار تصویر را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کرد از قسمت‌های جدید سایلنت هیل است. این تصاویر خیلی زود به دلیل کپی رایت حذف شدند تا ادعاهای این کاربر رنگ واقعی‌تری به خود بگیرد. این کاربر همچنین اضافه کرد که تصاویر را از یک منبع جدید بدست آورده اما با بررسی مدارک، مطمئن است که آن‌ها واقعا از یک نسخه‌ی جدید سایلنت هیل هستند. او در پایان به این نکته اشاره داشت که نه یک بلکه سه بازی جدید از سایلنت هیل در دست توسعه قرار دارد.

چهار تصویر مذکور شامل یک راهروی قرمز رنگ می‌شود که به دیواره‌های آن‌ها صدها کاغذ چسبیده است، یک اتاق دیگر را داریم که کثیف است و زباله‌های زیادی در آن وجود دارد و یادآور رزیدنت اویل ۷ است، با یک میز روبرو هستیم که متنی ژاپنی کنار آن آمده است و در نهایت عکس دخترکی را می‌بینیم که روی صورتش نوشته‌های مختلفی به چشم می‌خورد، از جمله اینکه «از خودم متنفرم». این تصاویر را در زیر مشاهده کنید:

کاربری که این اطلاعات را منتشر کرده، سابقه‌ی خوبی در فاش‌سازی جزئیات غیررسمی از بازی‌ها دارد. علاوه بر این، خبرگزاری «وی‌جی‌سی» نیز این اطلاعات را تایید کرده است. آن‌ها می‌گویند که این خبر را از منابع دیگری هم شنیده‌اند. ناگفته‌ نماند وی‌جی‌سی همان وب‌سایتی است که اعلام کرده بود استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) که بازی مدیوم را در کارنامه دارد، مشغول ساخت نسخه‌ی بازسازی سایلنت هیل ۲ است. ضمن اینکه رئیس استویوی بلوبر تیم مدتی قبل در مصاحبه‌ای گفته بود که آن‌ها در حال کار روی یک «بازی ترسناک دیگر با همکاری یک شرکت ناشر مشهور» هستند.

با این تفاصیل، به‌زودی شاهد رونمایی از بازسازی سایلنت هیل ۲ و یک بازی سایلنت هیل کاملا جدید خواهیم بود اما این تمام ماجرا نیست زیرا یک اثر دیگر هم وجود خواهد داشت: یک بازی داستان‌محور اپیزودیک. به گفته‌ی وی‌جی‌سی، کونامی احتمالا این بازی را با همکاری استودیویی می‌سازد که سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی تولید بازی‌های داستانی دارد، همانند آناپورنا استودیوز یا سوپرمسیو گیمز.

همچنین مطالعه کنید: تاریخ انتشار دد اسپیس ریمیک مشخص شد

این خبرها برای طرفداران امیدوارکننده است اما متاسفانه باید پرونده‌ی سایلنت هیلِ هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو را بسته شده بدانیم. شرکت کونامی تا اینجا در رابطه با اطلاعات فاش شده اظهار نظر نکرده است. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبعTheVergeمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.