تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 53566

ساندبار جدید سونی با پشتیبانی از کنسول‌ های جدید معرفی شد

ساندبار جدید سونی با پشتیبانی از کنسول‌ های جدید معرفی شد

ساندبار جدید سونی با پشتیبانی از کنسول‌ های جدید معرفی شدکمپانی سونی به‌تازگی دو سیستم صوتی سینمای خانگی جدید را معرفی کرد. این دو دستگاه به درگاه‌های HDMI 2.1 مجهز بوده که از ویژگی‌هایی مانند ویدیوهای ۸کی، بازی‌های ۴کی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دالبی ویژن HDR و eARC پشتیبانی می‌کنند. محصول اول HT-A7000 نام داشته که از صدای دالبی اتموس ۷٫۱٫۲ کاناله پشتیبانی می‌کند. این ساندبار ۱٫۲۹۹٫۹۹ دلار قیمت داشته و با دو درگاه HDMI 2.1 خود، از هر دو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به‌طور کامل پشتیبانی خواهد کرد.
مطالب مرتبط:سونی اکسپریا ۱ III تنها یک به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد کرد
جعبه گشایی سونی اکسپریا ۱ III [تماشا کنید]
ساندبار HT-A7000 که جدیدترین پرچمدار سونی محسوب می‌شود، از دو بلندگو برای صدای دالبی اتموس و پنج بلندگو برای صدای سوراند استفاده می‌کند. همچنین این محصول به دو ساب‌ووفر داخلی مجهز شده اما در صورت نیار به صدای باس قوی‌تر، می‌توانید از ساب‌ووفر جداگانه سونی استفاده کنید. نسخه‌ی ۳۰۰ واتی این دستگاه به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش رسیده و نسخه‌ی ۲۰۰ واتی آن نیز ۳۹۹ دلار ق..

ساندبار جدید سونی با پشتیبانی از کنسول‌ های جدید معرفی شد

کمپانی سونی به‌تازگی دو سیستم صوتی سینمای خانگی جدید را معرفی کرد. این دو دستگاه به درگاه‌های HDMI 2.1 مجهز بوده که از ویژگی‌هایی مانند ویدیوهای ۸کی، بازی‌های ۴کی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، دالبی ویژن HDR و eARC پشتیبانی می‌کنند. محصول اول HT-A7000 نام داشته که از صدای دالبی اتموس ۷٫۱٫۲ کاناله پشتیبانی می‌کند. این ساندبار ۱٫۲۹۹٫۹۹ دلار قیمت داشته و با دو درگاه HDMI 2.1 خود، از هر دو کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به‌طور کامل پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • سونی اکسپریا ۱ III تنها یک به روزرسانی نرم افزاری دریافت خواهد کرد

  • جعبه گشایی سونی اکسپریا ۱ III [تماشا کنید]

ساندبار HT-A7000 که جدیدترین پرچمدار سونی محسوب می‌شود، از دو بلندگو برای صدای دالبی اتموس و پنج بلندگو برای صدای سوراند استفاده می‌کند. همچنین این محصول به دو ساب‌ووفر داخلی مجهز شده اما در صورت نیار به صدای باس قوی‌تر، می‌توانید از ساب‌ووفر جداگانه سونی استفاده کنید. نسخه‌ی ۳۰۰ واتی این دستگاه به قیمت ۶۹۹ دلار به فروش رسیده و نسخه‌ی ۲۰۰ واتی آن نیز ۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. سونی همچنین بلندگوهای بدون سیم سوراند این سیستم را ۳۴۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است.

ساندبار سونی HT-A7000

ساندبارهای مجهز به HDMI 2.1 هنوز در ابتدای راه قرار داشته و به‌تازگی وارد بازار شده‌اند. با این حال، شرکت کلیپش نیز اخیراً از ساندبار دالبی اتموس خود با نام سینما ۱۲۰۰ رونمایی کرده که از دو درگاه HDMI 2.1 بهره می‌برد. این محصول نیز ۱٫۶۹۹٫۹۹ دلار قیمت دارد اما به همراه ساب‌ووفر و بلندگوی سوراند عرضه می‌شود.

ساندبار سونی HT-A7000 همانند بسیاری از ساندبارهای دیگر به میکروفونی مجهز شده که ارتفاع و عرض فضای اتاق را اندازه‌گیری کرده و صدایی مخصوص با فضای موجود را ارائه می‌دهد. این دستگاه از صدای ۳۶۰ درجه و صدای با رزولوشن بالا پشتیبانی کرده و با آمازون الکسا، گوگل اسیستنت، کروم‌کست، اسپاتیفای کانکت و اپل ایرپلی ۲ هماهنگ است.

بلندگوهای ساندبار سونی HT-A9

ساندبار دیگر شرکت سونی HT-A9 نام داشته و شامل چهار بلندگوی بدون سیم و یک کنترل باکس شبیه به اپل تی‌وی می‌شود. به گفته‌ی سونی، کاربران می‌توانند این بلندگوهای استوانه‌‌ای را در هر قسمت از اتاق قرار دهند و سیستم بهبود صدا، جایگاه آن‌ها را در زمان تنظیم صدا در نظر خواهد گرفت. طراحی قسمت پشتی این بلندگوها به‌صورت صاف بوده و از این رو می‌توان به‌راحتی آن‌ها را بر روی پایه و یا محل دیگر سوار کرد.

سونی در این ساندبار از فناوری صدای فراگیر ۳۶۰ درجه استفاده کرده است که با استفاده از چهار بلندگوی بدون سیم و بررسی امواج صوتی آن‌ها با توجه به محل قرارگیری در اتاق، امکان تولید ۱۲ بلندگوی مجازی را خواهد داشت. هر کدام از بلندگوهای این ساندبار کمی بیش از ۱۲ اینچ ارتفاع دارند. HT-A9 تنها از یک درگاه HDMI پشتیبانی می‌کند اما کنترل باکس آن به درگاه اترنت و AUX مجهز شده که امکان اتصال تلویزیون‌های سونی و استفاده از آن‌ها به عنوان کانال صوتی مرکزی را فراهم آورده است. این محصول ۱٫۷۹۹٫۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

بلندگوهای ساندبار سونی HT-A9

تمام بلندگوهای بدون سیم این ساندبار به‌صورت جداگانه به برق متصل خواهند شد و از این رو برای استفاده از تمام آن‌ها به ۵ پریز برق نیاز خواهد بود. همچنین از آن‌جایی که این دستگاه‌ها بدون سیم کار خواهند کرد، احتمال تاخیر در اجرای صدا در زمان اجرای بازی‌ها نیز در آن‌ها وجود خواهد داشت. هر دو ساندبار HT-A7000 و HT-A9 در تاریخی بین سپتامبر (شهریور) و اکتبر (مهر) سال جاری به بازار عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد ساندبارهای جدید سونی چیست؟ آیا پشتیبانی این محصولات از کنسول‌های نسل جدید موجب فروش بالای آن‌ها خواهد شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: The Verge

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.