تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 587101

سامسونگ گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 در بنچمارک GeekBench رویت شد

سامسونگ گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 در بنچمارک GeekBench رویت شد

سامسونگ گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 در بنچمارک GeekBench رویت شد نتایج بنچمارک گوشی گلکسی S23 پلاس سامسونگ در پلتفرم GeekBench رویت شد. Galaxy S23 Plus حتی از نسخه اولترا هم امتیاز بیشتری گرفته است! نسخه آمریکایی گوشی‌های گلکسی S23 و S23 اولترا ماه گذشته با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در

سامسونگ گلکسی S23 پلاس با اسنپدراگون 8 نسل 2 در بنچمارک GeekBench رویت شد

نتایج بنچمارک گوشی گلکسی S23 پلاس سامسونگ در پلتفرم GeekBench رویت شد. Galaxy S23 Plus حتی از نسخه اولترا هم امتیاز بیشتری گرفته است!

نسخه آمریکایی گوشی‌های گلکسی S23 و S23 اولترا ماه گذشته با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شدند. اکنون نوبت به انتشار نتایج بنچمارک نسخه آمریکایی گوشی گلکسی S23 پلاس سامسونگ با چیپست پرچمدار آینده کوالکام در این پلتفرم امتیازگیری رسیده است.

این گوشی که شماره مدل SM-S916U را یدک می‌کشد، به اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 مجهز است. رم پیشفرض این دستگاه هم ۸ گیگابایت است، گرچه انتظار می‌رود نسخه‌های قدرتمندتری از اس ۲۳ پلاس را ظرفیت رم بیشتر نیز عرضه شود.

علیرغم اینکه ظرفیت رم و چیپست مدل پلاس با دو مدل معمولی و اولترا یکسان است، امتیاز کمتری را در حالت تک هسته‌ای و امتیاز بیشتری در حالت چند هسته‌ای کسب کرده است. البته به خاطر داشته باشید که این امتیازها مربوط به نسخه‌های پیش تولیدی گوشی‌های سامسونگ است؛ بنابراین قضاوت نهایی باشد برای زمانی که گوشی‌های سری Galaxy S23 سامسونگ به دست مشتریان رسیدند.

هنوز هم مشخص نیست که آیا سامسونگ می‌خواهد از چیپست اسنپدراگون در تمام نسخه‌های گوشی‌هایش استفاده کند یا آنکه به روال سابق، از چیپست اگزینوس ساخت خودش برای مدل‌های مخصوص برخی از بازارها استفاده کند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.