تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 55651

سامسونگ گلکسی S21 FE بدون درگاه کارت حافظه و شارژر عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی S21 FE بدون درگاه کارت حافظه و شارژر عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی S21 FE بدون درگاه کارت حافظه و شارژر عرضه خواهد شدمتاسفانه سامسونگ تصمیم گرفته درگاه کارت حافظه را از Galaxy S21 FE حذف کند. علاوه بر این هیچ شارژری نیز در جعبه سامسونگ گلکسی S21 FE موجو..

سامسونگ گلکسی S21 FEسامسونگ گلکسی S21 FE بدون درگاه کارت حافظه و شارژر عرضه خواهد شد

متاسفانه سامسونگ تصمیم گرفته درگاه کارت حافظه را از Galaxy S21 FE حذف کند. علاوه بر این هیچ شارژری نیز در جعبه سامسونگ گلکسی S21 FE موجود نخواهد بود.

مدت زیادی از انتشار اولین شایعات مربوط به گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ می‌گذرد؛ اما مشکل جهانی کمبود تراشه سبب شد که عرضه این دستگاه بارها با تاخیر مواجه شود. هرچند که گویا شرکت کره‌ای می‌خواهد بالاخره در چند هفته آینده از این گوشی رونمایی کند.

اطلاعات منتشر شده در دفترچه راهنمای سامسونگ گلکسی S21 FE

تا پیش از معرفی رسمی، قطعا شاهد انتشار جزئیات بیشتری از نسخه فن ادیشن گلکسی اس ۲۱ خواهیم بود و امروز نیز نوبت به دفترچه راهنمای این گوشی رسیده است تا ستاره مجلس باشد. از اطلاعات مندرج در این دفترچه می‌توان متوجه شد که گلکسی اس ۲۱ اف ای دارای درگاه کارت حافظه نخواهد بود.

البته پیشتر شایعاتی در این رابطه شنیده شده بود؛ اما دریافت تاییدیه TENAA در چین آنها را رد کرد و مشخص شد که این درگاه در Galaxy S21 FE وجود دارد. حالا دفترچه راهنمای گوشی جدید سامسونگ خلاف این را می‌گوید و همین نیز باعث کمی سردرگمی شده است.

احتمال دیگری که مطرح می‌شود این است که شرکت کره‌ای تصمیم گرفته این گوشی را در مناطق مختلف با ویژگی‌های متفاوتی عرضه کند و در این بخش نیاز یا تقاضای بازار را در نظر گرفته است.

سامسونگ گلکسی S21 FE

نکته دیگری که می‌توان از دفترچه راهنمای گلکسی S21 FE سامسونگ متوجه شد، عدم حضور شارژر در جعبه دستگاه است. همچنین خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم نخواهد بود. البته این موضوع تا حدودی قابل پیش‌ بینی بود؛ زیرا تمامی پرچمداران اخیر سامسونگ رویکردی اپلی اتخاذ کرده‌ و شارژر و جک ۳.۵ میلی‌متری را حذف کرده‌اند.

هرچند سامسونگ در گوشی‌های غیر پرچمدار خود رویکرد متفاوتی دارد و در اکثر آنها شاهد حضور شارژر در جعبه و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم. ظاهرا هرچه مبلغ بیشتری پرداخت کنید، ویژگی‌های کمتری در برخی زمینه‌ها دریافت خواهید کرد.

دفترچه راهنما همچنین برخی از مشخصات و ویژگی‌های گلکسی S21 FE از جمله حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، نرخ تازه‌سازی بالای نمایشگر و طراحی مشابه با سایر اعضا خانواده گلکسی اس ۲۱ را تایید می‌کند.

گلکسی اس ۲۱ اف ای در حداقل چهار رنگ مشکی، سبز، بنفش و سفید عرضه خواهد شد و از شارژ بی سیم، شارژ معکوس بی سیم، Samsung Pay، Wireless DeX و دالبی اتموس پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی در برخی بازار‌‌ها با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و در برخی دیگر با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ در کنار ۶ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به فروش خواهد رسید. انرژی مورد نیاز سامسونگ گلکسی S21 FE توسط یه باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود که می‌توانید آن را با شارژر ۲۵ وات شارژ کنید (البته اگر شارژر را جداگانه خریداری کنید).

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.