تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 59714

سامسونگ گلکسی A52s جدیدترین آپدیت امنیتی اندروید را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A52s جدیدترین آپدیت امنیتی اندروید را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A52s جدیدترین آپدیت امنیتی اندروید را دریافت کردگوشی سامسونگ گلکسی A52s جدیدترین آپدیت امنیتی اندروید را دریافت کرد. گلکسی ای ۵۲ اس بهترین گوشی میان‌رده حال حاضر سامسونگ در بازار است.
با..

سامسونگ گلکسی A52sسامسونگ گلکسی A52s جدیدترین آپدیت امنیتی اندروید را دریافت کرد

گوشی سامسونگ گلکسی A52s جدیدترین آپدیت امنیتی اندروید را دریافت کرد. گلکسی ای ۵۲ اس بهترین گوشی میان‌رده حال حاضر سامسونگ در بازار است.

با وجود اینکه سامسونگ مشغول توسعه اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 برای عموم کاربران تا پیش از سال ۲۰۲۲ است، آپدیت امنیتی ماه اکتبر با سرعت شگفت انگیزی در حال انتشار برای گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ است. امروز نیز بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ این آپدیت را دریافت کرد.

برخی از کاربران صاحب گوشی سامسونگ گلکسی A52s از نقاط مختلف جهان از جمله سوئیس، بلغارستان و آلمان خبر از دریافت آپدیت امنیتی ماه اکتبر داده‌اند. این آپدیت با نسخه فریمور A528BXXU1AUI8 منتشر شده است و احتمالاً به جز پچ امنیتی ماه اکتبر، شامل موارد دیگری نیز می‌شود. ولی با توجه به اینکه آپدیت جدید گوشی سامسونگ فاقد توضیحات متنی زیادی است،‌ ما اطلاع دقیقی از تغییرات آن نداریم.

ما فرض را بر این می‌گیریم که هیچ قابلیت جدید مهمی در این آپدیت وجود ندارد. One UI 4.0 و اندروید ۱۲ که می‌توانند نخستین ارتقا نرم افزاری بزرگ گوشی سامسونگ گلکسی A52s نیز محسوب شوند، سال آینده برای این گوشی میان‌رده منتشر خواهد شد.

اگر می‌خواهید بررسی کنید که آیا گوشی شما هم این آپدیت را دریافت کرده یا خیر، کافیست وارد صفحه تنظیمات گوشی خود شده، به بخش Software update بروید و روی دکمه Download and install کلیک کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.