تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 71411

سامسونگ گلکسی A32 5G به اندروید ۱۲ آپدیت شد

سامسونگ گلکسی A32 5G به اندروید ۱۲ آپدیت شد

سامسونگ گلکسی A32 5G به اندروید ۱۲ آپدیت شدهمزمان که سامسونگ نسخه‌های ۴.۱.۱ و ۵.۰ رابط کاربری خود را آماده می‌کند؛ انتشار آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ نیز جریان دارد. سامسونگ گلکسی A32 5G تازه..

سامسونگ گلکسی A32 5G به اندروید ۱۲ آپدیت شد

همزمان که سامسونگ نسخه‌های ۴.۱.۱ و ۵.۰ رابط کاربری خود را آماده می‌کند؛ انتشار آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید ۱۲ نیز جریان دارد. سامسونگ گلکسی A32 5G تازه‌ترین دریافت کننده‌ی این آپدیت است.

از حالا، کاربران سامسونگ گلکسی A32 5G هم می‌توانند طعم اندروید ۱۲ را بچشند. هم‌اکنون آپدیت One UI 4.1 برای این گوشی در تایلند منتشر شده و در آینده‌ای نزدیک، به دیگر نقاط دنیا هم خواهد رسید. انتظار می‌رود به زودی، نسخه LTE گلکسی ای ۳۲ نیز بروزرسانی شود.

اندروید 12 گلکسی A32 5G

اما گلکسی ای ۳۲ ۵G در تایلند (شماره مدل SM-A326B)، آپدیت ورژن A326BXXU4BVC8 را همراه با وصله امنیتی مارس ۲۰۲۲ دریافت می‌کند؛ چیزی که رفع کننده‌ی بیش از ۵۰ آسیب‌پذیری است.

اندروید ۱۲ و نسخه جدید One UI نیز قابلیت‌های تازه‌ای را به ارمغان می‌آورند که می‌توانیم به محیط کاربری نونوار شده، آپشن‌های شخصی‌سازی Material You و ابزارهای سیستمی جدید، همچون RAM Plus اشاره کنیم.

برای بررسی امکان دسترسی به آپدیت، می‌توانید منتظر دریافت نوتیفیکیشن بمانید؛ یا اینکه از طریق اپ Settings به منوی آپدیت نرم افزاری مراجعه کنید.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.