تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۲۰
کد خبر : 70443

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد آمد

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد آمد

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد آمدآخرین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند در گلکسی اس ۲۳ سامسونگ، از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد شد. این تراشه نسل بعدی تراشه‌ه..

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ احتمالا با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد آمد

آخرین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند در گلکسی اس ۲۳ سامسونگ، از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد شد. این تراشه نسل بعدی تراشه‌های پرچمدار کوالکام است که در آینده معرفی می‌شود.

سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در سال جاری معرفی خواهد شد. انتظار داریم مثل همیشه، سامسونگ برای پرچمدارانش سنگ تمام بگذارد و حالا اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند حداقل در زمینه تراشه این اتفاق خواهد افتاد.

گلکسی اس 22

چند هفته‌ای از معرفی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ می‌گذرد و با توجه به این که امسال هم خبری از سری گلکسی نوت نخواهد بود، از همین حالا بسیاری از رسانه‌ها، افشاگران و طرفداران سامسونگ در حال صحبت راجع به گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ هستند. این سری در سال ۲۰۲۳ میلادی روانه بازار می‌شود و هنوز برای اظهار نظر قطعی درباره مشخصات و طراحی این گوشی‌ها کمی زود است. با این حال اطلاعات جذابی درباره این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ، در گلکسی S23 سراغ تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد رفت. همچنین اسم رمز گوشی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ نیز افشا شده است.

گلکسی اس ۲۳ با نام «پروژه الماس» در دست توسعه است

سامسونگ از همین حالا مراحل اولیه توسعه و طراحی نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی اس را آغاز کرده است. این طور که وب سایت فون آرنا اعلام کرده، سامسونگ در حال حاضر به سری گلکسی اس ۲۲ اسم رمز «پروژه الماس» را اختصاص داده است. با این که ممکن است انتخاب اسم رمز برای بسیاری از شرکت‌ها اهمیت کمی داشته باشد اما سامسونگ، همیشه اسم رمز محصولاتش را با دقت بالایی انتخاب کرده است.

اگر به اسم رمز گوشی‌های قبلی سری گلکسی اس سامسونگ نگاه بیندازیم، می‌بینیم این شرکت معمولا ویژگی‌های مهم این سری را در اسم رمزی جذاب خلاصه کرده است. گفته می‌شود سامسونگ در این سری، از یک طراحی جدید و چشم‌نواز استفاده خواهد کرد. همچنین اگر گمانه‌زنی‌ها درباره اسم رمز سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ درست باشند، این سری از نظر جان‌سختی نیز یکی از بهترین پرچمداران بازار خواهد بود.

مقایسه گلکسی S22

در کنار این موارد، گزارش‌هایی نیز منتشر شده که اعلام می‌کنند سری گلکسی S23 سامسونگ، اولین سری گوشی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز می‌شود. این تراشه هنوز معرفی نشده و اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست.

در گجت نیوز بخوانید: گوشی گلکسی S23 سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر چه شکلی خواهد بود؟

با این حال می‌دانیم کوالکام در ساخت این تراشه، از مودم قدرتمند اسنپدراگون ایکس ۷۰ بهره خواهد برد. این مودم می‌تواند حداکثر سرعت دانلود ۵G 10Gbps را به کاربران ارائه کند. از جمله دیگر ویژگی‌های این تراشه می‌توان به کیت ۵G AI کوالکام اشاره کرد. ظاهرا وظیفه تولید این تراشه قدرتمند بر عهده شرکت TSMC خواهند بود.

منبع :giz chinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.