تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۴:۱۹
کد خبر : 50451

سامسونگ نام Z Slide را برای یک گوشی هوشمند به ثبت رساند

سامسونگ نام Z Slide را برای یک گوشی هوشمند به ثبت رساند

سامسونگ نام Z Slide را برای یک گوشی هوشمند به ثبت رساندسامسونگ اخیراً نشان تجاری “Z Roll” را به ثبت رسانده است که این موضوع نشان می‌دهد شرکت کره‌ای مشغول کار روی یک نمایشگر قابل گسترش است. سامسونگ همچنین به‌تازگی یک نشان تجاری دیگر به نام “Z Slide” در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت کرده که حدس ما را درباره احتمال اضافه شدن یک عضو جدید به سری زد این شرکت را قوت می‌بخشد.
مطالب مرتبط:
تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد
سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ از یک شارژر ۱۵ واتی بهره خواهد برد
این نشان تجاری، در کلاس ۹ که مربوط به گوشی‌های هوشمند، موبایل، تبلت یا رایانه می‌شود به ثبت رسیده است. هنوز مشخص نیست که دستگاه Z Slide چه ظاهری خواهد داشت، اما وب‌سایت LetsGoDigital رندری از این دستگاه (تصویر زیر) منتشر کرده و گفته است که این دستگاه ممکن است یک گوشی هوشمند با نمایشگر کشویی باشد که اندازه‌اش به‌طور عمودی بزرگ‌تر می‌شود. این در حالی است کهبه‌گفته LetsGoDigital دستگاه Z Roll به‌طور افقی گسترش پیدا خواهد کرد و تبدیل به یک تبلت سایزبزرگ خواهد شد. شاید بتوان گفت که Z Slide ن..

سامسونگ نام Z Slide را برای یک گوشی هوشمند به ثبت رساند

سامسونگ اخیراً نشان تجاری “Z Roll” را به ثبت رسانده است که این موضوع نشان می‌دهد شرکت کره‌ای مشغول کار روی یک نمایشگر قابل گسترش است. سامسونگ همچنین به‌تازگی یک نشان تجاری دیگر به نام “Z Slide” در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت کرده که حدس ما را درباره احتمال اضافه شدن یک عضو جدید به سری زد این شرکت را قوت می‌بخشد.

مطالب مرتبط:

  • تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ فاش شد

  • سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳ از یک شارژر ۱۵ واتی بهره خواهد برد

این نشان تجاری، در کلاس ۹ که مربوط به گوشی‌های هوشمند، موبایل، تبلت یا رایانه می‌شود به ثبت رسیده است. هنوز مشخص نیست که دستگاه Z Slide چه ظاهری خواهد داشت، اما وب‌سایت LetsGoDigital رندری از این دستگاه (تصویر زیر) منتشر کرده و گفته است که این دستگاه ممکن است یک گوشی هوشمند با نمایشگر کشویی باشد که اندازه‌اش به‌طور عمودی بزرگ‌تر می‌شود. این در حالی است کهبه‌گفته LetsGoDigital دستگاه Z Roll به‌طور افقی گسترش پیدا خواهد کرد و تبدیل به یک تبلت سایزبزرگ خواهد شد. شاید بتوان گفت که Z Slide نسخه کشویی زد فلیپ (Z Flip) خواهد بود و Z Roll نسخه کشویی زد فولد(Z Fold).

اوایل این هفته، سامسونگ دیسپلی چند نمایشگر مختف به نمایش گذاشت و گفت که در حال کار کردن روی آن‌هاست. دستگاه S-foldable هم یکی از آن‌ها بود. نمایشگر این دستگاه در دو نقطه خم می‌شود و از سه تکه تشکیل است. به نظر نمی‌رسد که این دستگاه عضوی از سری گلکسی زد سامسونگ باشد و طبق گزارش‌ها احتمالاً با نام گلکسی زد فولد اس عرضه خواهد شد.

سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آگوست امسال گوشی‌های تاشو گلکسی زد فوبد ۳ و زد فلیپ ۲ را معرفی کند، اما انتظار نمی‌رود سایر دستگاه‌های کشویی این شرکت تا سال ۲۰۲۲ روانه بازار شوند.

سامسونگ
سامسونگ

منبع: GSMArena

۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.