تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر : 57752

سامسونگ مشغول کار روی گلکسی فلکس نوت است؛ آیا خانواده نوت باز می‌گردند؟

سامسونگ مشغول کار روی گلکسی فلکس نوت است؛ آیا خانواده نوت باز می‌گردند؟

سامسونگ مشغول کار روی گلکسی فلکس نوت است؛ آیا خانواده نوت باز می‌گردند؟سامسونگ اخیرا با ثبت یک پتنت و نام تجاری موسوم به گلکسی فلکس نوت روزنه‌های امید را برای طرفداران خانواده فبلت‌های محبوب گلکسی نوت..

گلکسی فلکس نوتسامسونگ مشغول کار روی گلکسی فلکس نوت است؛ آیا خانواده نوت باز می‌گردند؟

سامسونگ اخیرا با ثبت یک پتنت و نام تجاری موسوم به گلکسی فلکس نوت روزنه‌های امید را برای طرفداران خانواده فبلت‌های محبوب گلکسی نوت گشود.

سامسونگ به تازگی از دو گوشی منعطف گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به عنوان نسل جدید پرچمداران منعطف خود رونمایی کرد. با عرضه چنین گوشی‌هایی به نظر می‌رسید سامسونگ خانواده گلکسی نوت را کنار گذاشته، اما به تازگی با ثبت یک پتنت و نام تجاری موسوم به گلکسی فلکس نوت – Galaxy Flex Note امیدها برای بازگشت خانواده نوت در کالبدی متفاوت را زنده کرد.

گلکسی فلکس نوت

به گزارش LetsGoDigital زیرمجموعه سازنده نمایشگر این غول کره‌ای نام تجاری گلکسی فلکس نوت و یک پتنت را در اداره ملی مالکیت فکری چین (CNIPA) به ثبت رساند. این پتنت مربوط به یک گوشی با نمایشگری بزرگ است که به بیرون تا و دور دستگاه پیچیده می‌شود. این گوشی در حالت جمع شده همچون یک گوشی هوشمند عادی است که نمایشگر بزرگش از سمت راست به پشت تا خورده و نیمی از بخش پشتی گوشی را می‌پوشاند.

با باز کردن نمایشگر کاربران یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ خواهند داشت که همچون یک تبلت است. یک خصیصه منحصر به فرد این دستگاه بازگشت قلم اس پن است. گلکسی فلکس نوت ضمن پشتیبانی از قلم محبوب سامسونگ یک جایگاه مغناطیسی برای آن نیز دارد.البته گفته می‌شود قلم گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز درون گوشی جای می‌گیرد.

یک نکته قابل توجه دیگر درباره این گوشی جدید ضخامت ثابت آن در هر دو حالت باز و بسته است. با این حال وقتی نمایشگر کاملا باز است یک اختلاف ضخامت محسوس بین دو نیمه پنل پشتی که از دو بخش پنل ثابت و بخش پذیرای نمایشگر تشکیل شده مشاهده می‌شود. البته این اختلاف ضخامت به نگهداری قلم در جایگاه مغناطیسی خود کمک کرده و هنگام بسته بودن نمایشگر قلم را زیر خود پنهان می‌کند؛ هنگامی که به آن نیاز باشد نیز با باز کردن نمایشگر می‌توان به قلم دسترسی داشت.

ویژگی جالب دیگری که گلکسی فلکس نوت دارد دوربین پشتی آن است. گرچه در پتنت اشاره‌ای به جزئیات آن نشده، اما دوربین آن دو گانه بوده و زیر نمایشگر (در گوشه بالایی سمت راست) قرار دارد. در حالت تبلیت این دوربین‌ها برای گرفتن سلفی و مکالمه تصویری کاربرد داشته و هنگام جمع بودن نمایشگر به عنوان دوربین پشتی عمل می‌کنند.

با وجود ثبت پتنت و نشان تجاری مذکور مشخص نیست که آیا سامسونگ واقعا روی آن کار می‌کند و یا برنامه‌ای برای عرضه‌اش در آینده نزدیک دارد یا خیر. در حال حاضر تنها می‌توان منتظر بود تا ببینیم آیا سامسونگ خانواده محبوب نوت را با ارتقا و کالبدی جدید باز می‌گرداند یا خیر.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.