تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 70031

سامسونگ لیست دستگاه های دریافت کننده آپدیت One UI 4.1 را اعلام کرد

سامسونگ لیست دستگاه های دریافت کننده آپدیت One UI 4.1 را اعلام کرد

سامسونگ لیست دستگاه های دریافت کننده آپدیت One UI 4.1 را اعلام کردکدام گوشی های سامسونگ آپدیت سیستم عامل اندروید جدید با رابط کاربری One UI 4.1 را دریافت خواهند کرد؟ غول کره‌ای نام آن‌ها را اعلام کرد…

سامسونگ لیست دستگاه های دریافت کننده آپدیت One UI 4.1 را اعلام کرد

کدام گوشی های سامسونگ آپدیت سیستم عامل اندروید جدید با رابط کاربری One UI 4.1 را دریافت خواهند کرد؟ غول کره‌ای نام آن‌ها را اعلام کرد.

شرکت سامسونگ همزمان با معرفی پرچمداران جدید خود از خانواده گلکسی اس ۲۲، ورژن جدیدی از رابط کاربری اختصاصی اندروید خود را نیز عرضه کرد. علاوه بر این گوشی‌های رده بالا، میان‌رده‌های تازه وارد غول کره‌ای یعنی گلکسی ای ۳۳، گلکسی ای ۵۳ و گلکسی ای ۷۳ (هر سه با مودم ۵G) نیز مجهز به رابط One UI 4.1 معرفی شدند. اما به جز این گوشی های هوشمند تازه وارد، کدام گجت های اندرویدی سامسونگ قرار است آپدیت One UI 4.1 را دریافت کنند؟

بزرگترین گوشی‌ساز دنیا، برنامه‌اش برای انتشار جدیدترین نسخه رابط کاربری اندروید خود را به تازگی اعلام کرده است. قرار است این بروزرسانی در دو فاز انجام شود. در فاز اول گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳، محصولات سری گلکسی اس ۲۱، تبلت گلکسی اس ۷ اف تی و تعدادی از گوشی های سری A آپدیت One UI 4.1 را دریافت خواهند کرد. بعد از آن نوبت به پرچمداران سری گلکسی اس ۲۰، گلکسی زد فولد، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فلیپ، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا، گلکسی نوت ۱۰ و گوشی های سری گلکسی اس ۱۰ خواهد رسید.

سامسونگ آپدیت One UI 4.1

متاسفانه سامسونگ زمان دقیق دو فاز انتشار آپدیت One UI 4.1 و همچنین نام گوشی های سری A که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند، اعلام نکرد.

ویژگی‌های آپدیت One UI 4.1 گوشی های سامسونگ

از جمله قابلیت‌های نسخه جدید رابط کاربری اندروید اختصاصی سامسونگ، داشتن یک ویرایشگر ویدیوی بهبود یافته و افزایش قابلیت‌های نرم افزار گالری است. همچنین از نظر ویجت‌ها نیز رابط One UI بهتر از قبل خواهد شد. بعد از دریافت بروزرسانی جدید قادر به اضافه کردن لینک‌های وب به یادداشت خواهید بود. در دستگاه‌های مجهز به قلم S Pen (گلکسی نوت ۱۰، گلکسی نوت ۲۰، گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۲)، می‌توانید بعد از یادداشت‌برداری، در دستگاهی دیگر تغییراتی در آن‌ها ایجاد کنید.

با نرم افزار Google Duo کاربران می‌توانند از هر نقطه‌ای در دنیا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال قادر خواهید بود عکس‌های گالری خود را با دوستانتان ورق بزنید. قابلیت Live Sharing یک ویژگی جذاب دیگر آپدیت One UI 4.1 سامسونگ است و اجازه می‌دهد تصویر را از صفحه نمایش دستگاه برای مخاطبان مورد نظر پخش کنید. هنگام برنامه‌ریزی یک سفر با هم یا در یک کنفرانس ویدیویی کاری، توانایی به اشتراک گذشتن پنجره مرورگر وب یا اپلیکیشن نوت‌برداری Samsung Notes کاربردش را نشان می‌دهد.

سامسونگ آپدیت One UI 4.1

یک قابلیت مهم دیگر که بعد از دریافت آپدیت One UI 4.1 به گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا و محصولات سری گلکسی اس ۲۲ اضافه خواهد شد، اپلیکیشن Expert RAW است. به لطف آن کاربر قادر است عکس‌های خود را به آثاری هنری تبدیل کند. ابزارهای ویرایش عکس، از کنترل میزان نوردهی گرفته تا ISO و انتخاب لنز مناسب، اجازه می‌دهند بدون نیاز به بیرون بردن تصاویر از گوشی برای ویرایش با نرم افزارهای حرفه‌ای، داخل دستگاه خود آن‌ها را بهبود ببخشید. نتیجه نهایی، از نظر کیفیت، پایین‌تر عکس‌های گرفته شده با دوربین‌های SLR نخواهد بود.

ابزار Eraser Tool به برنامه ویرایش تصویر اضافه شده تا به راحتی علاوه بر حذف اشیای مورد نظر از پس‌زمینه، قادر به پاک کردن سایه‌ها و حتی بازتاب‌های درون پنجره باشید. این ابزار حتی قادر است به طور هوشمند بازتاب‌ها و سایه‌های اضافی را در عکس تشخیص بدهد و آن‌ها را حذف کند؛ کافی است دکمه “Erase shadows” یا “Erase reflections” را بزنید.

در نهایت باید به آسودگی اشتراک‌گذاری عکس‌ها در آپدیت One UI 4.1 سامسونگ اشاره کنیم که به لطف بهینه‌سازی خودکار عکس حاصل شده است؛ خود دستگاه یک سری بهینه‌سازی را برای تصاویر پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال شیب را اصلاح و قسمت‌های اضافی را از اسکرین شات‌ها حذف می‌کند. با یک کلیک عکس به طور خودکار تنظیم خواهد شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.