تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۸
کد خبر : 68703

سامسونگ شارژر را از جعبه تمام گوشی هایش حذف کرده است

سامسونگ شارژر را از جعبه تمام گوشی هایش حذف کرده است

سامسونگ شارژر را از جعبه تمام گوشی هایش حذف کرده استسامسونگ دو سال قبل اپل را به علت حذف شارژر از جعبه آیفون ۱۲ به سخره گرفته بود، ولی حالا قصد دارد تمام گوشی‌های خود را بدون شارژر عرضه کند.

احتمالاً..

سامسونگ شارژر را از جعبه تمام گوشی هایش حذف کرده است

سامسونگ دو سال قبل اپل را به علت حذف شارژر از جعبه آیفون ۱۲ به سخره گرفته بود، ولی حالا قصد دارد تمام گوشی‌های خود را بدون شارژر عرضه کند.

احتمالاً به یاد می‌آورید که سامسونگ در سال ۲۰۲۰ کمپانی اپل را به دلیل عدم عرضه آیفون ۱۲ با شارژر مسخره می‌کرد. اما درست چند ماه بعد، این غول فناوری کره‌ای پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس ۲۱ را نیز بدون شارژر در جعبه، روانه بازار کرد!

سامسونگ گلکسی A23

از آن زمان به بعد، گوشی‌های پرچمدار این شرکت و حتی گوشی‌های تاشوی بسیار گران‌قیمت آن بدون شارژر در دسترس قرار گرفته‌اند. سامسونگ هم مشابه اپل مدعی بود که این تصمیم را جهت کمک بیشتر به حفظ محیط زیست گرفته، ولی به وضوح مسئله سودآوری بیشتر محصولات نیز در میان بوده است. حالا به نظر می‌رسد این شرکت حتی به فکر حذف شارژر از جعبه گوشی‌های مقرون به صرفه خود است.

حتی گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ بدون شارژر عرضه خواهند شد

با توجه به شنیده‌ها طی چند وقت اخیر، خرده‌فروشی‌های گوشی در اروپا اعلام کرده‌اند که حتی برخی از گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ بدون شارژر به عرضه خواهند رساند. از جمله این گوشی‌های پایین‌رده می‌توان به گلکسی A13 و گلکسی A23 اشاره کرد که به‌تازگی معرفی شدند. همچنین از گلکسی M23 و گلکسی M33 رونمایی به عمل آمده است.

سامسونگ گلکسی M33

سامسونگ هنوز به‌صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده، اما حذف شارژر از جعبه تمام گوشی‌های این شرکت کره‌ای چندان دور از انتظار به نظر نمی‌آید. این تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند خوب می‌داند که حذف شارژر از جعبه گوشی‌های ارزان‌ترش هم پیامدهای قابل توجهی را به دنبال نخواهد داشت؛ مشتریان در هر صورت نبود شارژر را می‌پذیرند و این عامل چندان روی تصمیم آن‌ها برای خرید یک گوشی تاثیرگذار نخواهد بود.

همچنین بخوانید:

سامسونگ به کند کردن عمدی گوشی هایش اعتراف کرد

بنا بر این، می‌توان انتظار عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه آینده سامسونگ بدون شارژر را داشت. سامسونگ با این کار بر سود حاصل از فروش این گوشی‌ها که سود کمی را به دنبال دارند، خواهد افزود.

منبع :SamMobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.