تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 68247

سامسونگ رسما پایان عمر سری گلکسی نوت را اعلام کرد

سامسونگ رسما پایان عمر سری گلکسی نوت را اعلام کرد

سامسونگ رسما پایان عمر سری گلکسی نوت را اعلام کردکمپانی سامسونگ در اقدامی عجیب پایان عمر سری گلکسی نوت را رسماً تأیید کرد. در میان اخبار ناگوار پیرامون این سری اخبار خوبی نیز درباره سری S شنیده می‌شود..

سامسونگ رسما پایان عمر سری گلکسی نوت را اعلام کرد

کمپانی سامسونگ در اقدامی عجیب پایان عمر سری گلکسی نوت را رسماً تأیید کرد. در میان اخبار ناگوار پیرامون این سری اخبار خوبی نیز درباره سری S شنیده می‌شود.

عدم حضور گلکسی نوت در سال گذشته اشاره‌ای به آینده مبهم این بخش از محصولات سامسونگ و زنگ خطری برای این سری بود. در حال حاضر یکی از روسای کمپانی سامسونگ به نام TM Roh، رسماً تأیید کرده که عمر سری گلکسی نوت به پایان رسیده است.

پایان عمر سری گلکسی نوت رسماً تأیید شد

البته تمام اخباری که پیرامون این سری منتشر شده بد نیست و سامسونگ گفته معادلی برای این سری با نام مستعار سری گلکسی S اولترا عرضه خواهد کرد. تاریخ دقیقی برای رونمایی از این سری ذکر نشده اما سال آینده شاهد این اتفاق خواهیم بود.

پایان عمر سری گلکسی نوت

تصمیم سامسونگ مبنی بر نابودسازی سری Galaxy Note اقدام مهم و تعجب برانگیزی بود؛ با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر تفاوت‌های قابل توجهی میان سری گلکسی نوت و گلکسی اس وجود داشته است. علاوه بر این گوشی گلکسی نوت از قابلیت تاشویی که سامسونگ هر سال در ماه سپتامبر /آگوست رونمایی می‌کند محروم می‌شود.

در واقع رندرهای گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا آخرین نمونه‌ها از این سری بودند. نسخه اولترای این گوشی به علت مشخصات قابل توجهی که دارد همچنان آپدیت نرم افزاری را در سال جاری دریافت خواهد کرد و پشتیبانی خواهد شد. بنابراین در سال ۲۰۲۲ همچنان یک گزینه خوب برای خرید است.

پایان عمر سری گلکسی نوت

تفاوت‌های کاملا قابل توجهی بین مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا و سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس وجود دارد. سامسونگ به خوبی می‌تواند ترندهای پرچمدارش را طوری طراحی کند که تفاوت قائل شدن بین آنها آسان باشد و در نتیجه مشتری بین پیشنهادات مختلف یکی را انتخاب کند. گفتنی است که سری گلکسی اس (Galaxy S series) همچنان به افراد معمولی خدمت رسانی می‌کند در حالی که مدل اوترای این اسمارت فون برای کاربران حرفه‌ای است.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.