تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 71327

سامسونگ در iF 2022 موفق به دریافت ۷۱ جایزه طراحی شد

سامسونگ در iF 2022 موفق به دریافت ۷۱ جایزه طراحی شد

سامسونگ در iF 2022 موفق به دریافت ۷۱ جایزه طراحی شدسامسونگ در فروم iF 2022 موفق شد ۷۱ جایزه طراحی را از آن خود کند. سه محصول گلکسی Z Flip3، جاروبرقی Bespoke Slim و پروژکتور The Freestyle نیز موفق به د..

سامسونگ در iF 2022 موفق به دریافت ۷۱ جایزه طراحی شد

سامسونگ در فروم iF 2022 موفق شد ۷۱ جایزه طراحی را از آن خود کند. سه محصول گلکسی Z Flip3، جاروبرقی Bespoke Slim و پروژکتور The Freestyle نیز موفق به دریافت جایزه طلایی شدند.

فروم iF به عنوان یکی از معتبرترین رقابت‌ها در حوزه طراحی به شکل سالانه در کشور آلمان برگزار می‌شود و شرکت سامسونگ نیز در جدیدترین دوره از این رقابت توانست در مجموع ۷۱ جایزه را در بخش‌های مختلف دریافت کند. همچنین سه محصول گلکسی Z Flip3، جاروبرقی Bespoke Slim و پروژکتور The Freestyle نیز موفق به دریافت جایزه طلایی شدند. گفتنی است در این دوره ۱۱ هزار محصول از ۵۷ کشور جهان به این رقابت معرفی شدند و سامسونگ از میان تمام شرکت‌ها بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد.

گفتنی است فروم صنعتی Die Gute که با نام جوایز iF شناخته می‌شود برای نخستین بار در سال ۱۹۵۳ میلادی برگزار شد و داوران محصولاتی که در این رقابت ارائه می‌شوند را از لحاظ تمایز، تاثیرگذاری و سایر موارد مورد بررسی قرار داده و سرانجام آنها را در ۹ گروه محصول رابط کاربری، تجربه کاربری، طراحی خدمات، معماری، معماری داخلی، مفهوم حرف‌ای، بسته‌بندی و ارتباطات تقسیم می‌کنند.

جینسو کیم، معاون اجرایی مرکز طراحی سامسونگ عنوان کرد در طراحی باید ارزش‌های در حال تغییر را با فناوری‌های نوآورانه پیوند زد. ما تعهد داریم تا تجربه‌ای معنادار را ارائه دهیم تا هم به نیاز مشتریان پاسخ داده شود و هم ارتقا کیفیت زندگی را به همراه داشته باشد.

معرفی سه محصول درخشان سامسونگ در iF 2022

پرژکتور همراه The Freestyle

سامسونگ

این پروژکتور سامسونگ از قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه بهره می‌برد و قادر است تصویری با قطر حداکثر ۲۵۴ سانتی‌متر را در هر محیطی نظیر سقف، دیوار یا کف ساختمان به نمایش بگذارد. همچنین این پرژکتور به دلیل طراحی خاص خود کاملا کوچک و سبک بوده و می‌توان آن را به آسانی حمل کرد. این دستگاه می‌تواند به نیازهای مختلف کاربران خود به خوبی پاسخ دهد؛ چراکه می‌توان از آن به عنوان یک لامپ همراه، بلندگوی بلوتوثی و یا وسیله‌ای برای ایجاد نور با رنگ‌های مختلف استفاده کرد.

گلکسی Z Flip3

سامسونگ

گلکسی زد فلیپ ۳ به دلیل طراحی متفاوت، کوچک و نوآورانه خود به همراه برخورداری از قابلیت‌های ویژه توانست در قالب یک گوشی تاشو جایزه طلایی رقابت IF 2022 را از آن خود کند. این محصول به گونه‌ای طراحی شده تا کاربران در حالت باز به یک گوشی هوشمند متفاوت و در حالت بسته به یک دستگاه کوچک که به آسانی در جیبشان جای می‌گیرد دسترسی داشته باشند. کاربران در حال بسته نیز به نوتیفیکشن‌ها دسترسی خواهند داشت و در همین حالت نیز می‌تواند به آسانی از دوربین دستگاه استفاده کنند.

جارو برقی Bespoke Slim

سامسونگ

جارو برقی Bespoke Slim سومین محصول سامسونگ محسوب می‌شود که توانست جایزه طلایی این رقابت را از آن خود کند. این محصول از طراحی هماهنگ با محیط بهره می‌برد و می‌توان تمام فرایند آن از جارو کردن تا تخلیه کیسه را بر اساس سبک زندگی و سلیقه خود شخصی‌سازی کرد.

علاوه بر این سه محصول، تلویزیون Neo QLED 8K، یخچال Bespoke French Door و هدفون گلکسی Buds2 نیز توانستند در بخش محصول جایزه دریافت کنند. در مجموع شرکت سامسونگ موفق شد با کسب ۷۱ جایزه در بخش طراحی محصول، رابط کاربردی و سایر دسته‌بندی‌ها رتبه نخست را از لحاظ دریافت جوایز به خود اختصاص دهد.

همچنین رابط کاربری جدید One UI 4 قابلیت شخصی‌سازی را در دسترس کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ قرار خواهد داد. ضمن اینکه کاربران با برنامه Galaxy Upcyclin می‌توانند گوشی‌های گلکسی بدون استفاده را به یک دستگاه قابل اتصال به اینترنت اشیا تبدیل کنند و یک خانه هوشمند به وجود آورند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.