تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 62865

سامسونگ در تصمیمی عجیب، بخش موبایل و محصولات الکترونیکی را ادغام می‌کند

سامسونگ در تصمیمی عجیب، بخش موبایل و محصولات الکترونیکی را ادغام می‌کند

سامسونگ در تصمیمی عجیب، بخش موبایل و محصولات الکترونیکی را ادغام می‌کندبخش موبایل سامسونگ پس از ادغام با بخش محصولات الکترونیکی، یک شاخه جدید را به وجود می‌آورد تا این کمپانی را به اهداف بلندمدت خود ن..

سامسونگ در تصمیمی عجیب، بخش موبایل و محصولات الکترونیکی را ادغام می‌کند

بخش موبایل سامسونگ پس از ادغام با بخش محصولات الکترونیکی، یک شاخه جدید را به وجود می‌آورد تا این کمپانی را به اهداف بلندمدت خود نزدیک‌تر کند.

شرکت سامسونگ اعلام کرد با ادغام دو بخش موبایل و محصولات الکترونیکی خود، یک شاخه بزرگ را با مدیران جدید ایجاد می‌کند. به گزارش رویترز، هدف از انجام این کار، تمرکز روی افزایش تولید چیپ‌های پردازشی است.

هان جونگ-سی، مدیر فعلی بخش صفحات بصری (یا همان تلویزیون‌های هوشمند)، به عنوان نائب رئیس جدید و مدیر بخش ادغام شده انتصاب خواهد شد. تحلیلگران فعلا از پیش‌بینی تغییراتی که او با خود به همراه می‌آورد، خودداری کرده‌اند.

اما بخش چیپ و قطعات اولیه سامسونگ نیز با آمدن یک مدیر جدید، دستخوش تغییراتی می‌شود. او کیونگ کیه-هیون است که سابقه مدیریت بخش الکترو-مکانیک کمپانی را دارد.

به اعتقاد «لی جائه-یون» تحلیلگر کره‌ای، این جابه‌جایی‌ها می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا از موانع پیش‌رو در هر دو بازار گوشی‌های هوشمند و محصولات الکترونیکی بگریزد. بزرگ‌ترین مشکل، البته کمبود تراشه است که با افزایش قیمت مواد اولیه، مشکلات لجستیکی و رشد رقبای چینی و آمریکایی پیوند خورده است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ نوآورترین کمپانی فناوری سال ۲۰۲۱ شد

سامسونگ می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ با سبقت گرفتن از TSMC، به بزرگ‌ترین تراشه‌ساز دنیا تبدیل شود. البته بر اساس برآورد کمپانی، بهای رسیدن به این هدف، سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد دلاری برای ایجاد تاسیسات و مراکز تولید جدید است.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.