تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۵:۵۱
کد خبر : 65437

سامسونگ داخل جعبه گوشی گلکسی A53 یک شارژر ۱۵ واتی قرار می‌دهد

سامسونگ داخل جعبه گوشی گلکسی A53 یک شارژر ۱۵ واتی قرار می‌دهد

سامسونگ داخل جعبه گوشی گلکسی A53 یک شارژر ۱۵ واتی قرار می‌دهد سامسونگ طی ماه‌های آینده گوشی گلکسی A53 را عرضه می‌کند. یک تأییدیه رسمی در چین نشان می‌دهد داخل جعبه ای ۵۳، یک شارژر ۱۵ واتی قر..

سامسونگ داخل جعبه گوشی گلکسی A53 یک شارژر ۱۵ واتی قرار می‌دهد

سامسونگ طی ماه‌های آینده گوشی گلکسی A53 را عرضه می‌کند. یک تأییدیه رسمی در چین نشان می‌دهد داخل جعبه ای ۵۳، یک شارژر ۱۵ واتی قرار گرفته است.

اخیراً گوشی گلکسی A53 سامسونگ در پلتفرم بنچمارک‌گیری GeekBench و وب‌سایت‌های رگولاتوری چینی رویت شده است. جدیدترین جایی که این گوشی به تازگی در آن رویت شده، رگولاتوری چینی ۳C است که مربوط به جزئیات باتری و شارژ گوشی‌ها خواهد بود. این یعنی اطلاعات جدیدی در مورد سرعت شارژ گوشی گلکسی ای ۵۳ به دست آورده‌ایم.

آنطور که وب‌سایت ۳C فاش می‌کند، گوشی A53 با شماره مدل SM-A5360 برای دریافت تأییدیه باتری به این رگولاتوری ارسال شده است. این گوشی با یک شارژر ۱۵ واتی پا به این رگولاتوری گذاشته و این یعنی شارژری که سامسونگ قصد دارد آن را در داخل جعبه دستگاه خودش بگذارد، ۱۵ واتی است. البته سرعت شارژ نهایی ای ۵۳ این مقدار نخواهد بود؛ این گوشی درست مثل نسل گذشته خودش، گوشی گلکسی A52 می‌تواند با حداکثر توان ۲۵ وات شارژ شود.

عرضه گوشی گلکسی A53 در دو نسخه اگزینوسی و اسنپدراگونی

این گوشی اخیراً با چیپست Exynos 1200 هشت هسته‌ای در بنچمارک‌ها رویت شده است. شش هسته اول این چیپست ۲ گیگاهرتزی و دو هسته دیگر آن ۲.۴۰ گیگاهرتزی هستند. همچنین این گوشی احتمالاً تا ۸ گیگابایت رم را نیز ساپورت کند و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۲ اجرا شود.

گوشی گلکسی A53

اما گفته می‌شود این گوشی در کنار یک نسخه اگزینوسی، در یک نسخه با چیپست‌های اسنپدراگون نیز عرضه خواهد شد. به احتمال خیلی زیاد این نسخه اروپایی گوشی گلکسی A53 سامسونگ است که با شماره مدل متفاوت SM-A536B وارد بازار قاره سبز می‌شود.

از دیگر امکانات میان‌رده جدید سری A سامسونگ می‌توان به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و یک نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ‌دی که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند نیز اشاره کرد.

هنوز تاریخ رونمایی و عرضه این گوشی مشخص نیست، ولی قطعاً به زودی توسط افشاگران فاش خواهد شد. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این محصول طی ماه‌های آینده وارد بازار شود.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.