تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۹
کد خبر : 70158

سامسونگ با One UI 4.1 به جنجال محدودسازی عملکرد گیمینگ گوشی‌ها پایان داد

سامسونگ با One UI 4.1 به جنجال محدودسازی عملکرد گیمینگ گوشی‌ها پایان داد

سامسونگ با One UI 4.1 به جنجال محدودسازی عملکرد گیمینگ گوشی‌ها پایان دادآپدیت One UI 4.1 سامسونگ با هدف حل یک مشکل بزرگ منتشر شد. این آپدیت، محدودسازی عملکرد گیمینگ گوشی‌های سامسونگ را برطرف می‌کند.
س..

سامسونگ با One UI 4.1 به جنجال محدودسازی عملکرد گیمینگ گوشی‌ها پایان داد

آپدیت One UI 4.1 سامسونگ با هدف حل یک مشکل بزرگ منتشر شد. این آپدیت، محدودسازی عملکرد گیمینگ گوشی‌های سامسونگ را برطرف می‌کند.

سامسونگ روزهای شلوغی را سپری می‌کند. از عرضه گوشی‌های سری گلکسی S22 در سراسر جهان گرفته تا حل مشکلات نرم افزاری رابط کاربری One UI 4.1 (که برای نخستین بار با سری اس ۲۲ معرفی شد) و عرضه بروزرسانی برای گوشی‌های قدیمی‌تر، همگی از جمله فعالیت‌های کنونی سامسونگ است.

طی روزهای گذشته رابط کاربری وان یو آی ۴.۱ در اختیار دستگاه‌های بیشتری قرار گرفته و در حالی که چندین قابلیت رو به جلو و خوب دارد، به نظر می‌رسد یکی از بهترین ویژگی‌های آن حذف قابلیت محدودسازی عملکرد گیمینگ گوشی‌هایش است که طی هفته‌های گذشته جنجال آفریده بود.

سرویس GOS سامسونگ که به صورت یکپارچه داخل اپلیکیشن Game Booster قرار دارد و روی اکثر گوشی‌های گلکسی سامسونگ از پیش بارگذاری می‌شود، به خاطر بهتر نگه داشتن وضعیت دما و عمر باتری گوشی، عملکرد CPU و GPU را هنگام بازی کردن کاربر محدود می‌کند. با این حال از آنجا که اپلیکیشن‌های بنچمارک‌گیری مثل بازی‌ها درگیر این محدودیت‌ها نمی‌شوند، وقتی کاربران با تأثیرگذاری GOS در گوشی‌های سامسونگ مواجه می‌شوند باعث تعجب آن‌ها می‌شود.

حالا سامسونگ با یک بروزرسانی این مشکل را در گوشی‌های سری گلکسی S22 برطرف کرده تا علی‌رغم اینکه هنگام بازی کردن دمای گوشی کنترل شود، روی عملکرد آن تأثیر منفی نگذارد. این آپدیت یک مدیریت عملکرد بازی جایگزین را در Game Booster ارائه می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد برای به دست آوردن سریع‌ترین و بهترین عملکرد در بازی‌ها، مدیریت دما از طریق GOS را به طور کامل غیرفعال کنند.

و همانطور که گفتیم، سامسونگ این ایراد را در آپدیت One UI 4.1 تمام گوشی‌هایی که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند برطرف کرده است. این شامل گوشی‌های پرچمداری مثل سری گلکسی S21، گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ و همچنین گوشی‌های میان‌رده‌ای مثل گلکسی A52 می‌شود.

کاربرانی که صاحب یک گوشی مدل گلکسی سامسونگ با آپدیت جدید وان یو آی ۴.۱ هستند، می‌توانند به صورت پیش‌فرض شاهد بهبود عملکرد گوشی خود در هنگام اجرای بازی‌ها باشند. در غیر این صورت می‌توانید با رفتن به منوی Labs در اپلیکیشن گیم بوستر، با اعمال این تنظیمات فریم ریت بهتری را دریافت کنید.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.