تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
کد خبر : 64942

سامسونگ با هدف گسترش تجربیات آینده خانه متصل به اتحادیه خانه متصل پیوست

سامسونگ با هدف گسترش تجربیات آینده خانه متصل به اتحادیه خانه متصل پیوست

سامسونگ با هدف گسترش تجربیات آینده خانه متصل به اتحادیه خانه متصل پیوست سامسونگ عضویت خود در اتحادیه خانه متصل موسوم به HCA را اعلام کرد تا با همکاری و مشارکت سایر اعضای این اتحادیه، تجربیا..

سامسونگ با هدف گسترش تجربیات آینده خانه متصل به اتحادیه خانه متصل پیوست

سامسونگ عضویت خود در اتحادیه خانه متصل موسوم به HCA را اعلام کرد تا با همکاری و مشارکت سایر اعضای این اتحادیه، تجربیات آینده خانه متصل را گسترش دهد.

سامسونگ با همراهی تولیدکنندگان پیشرو در تکنولوژی خانه‌های هوشمند و به منظور ارتقای قابلیت همکاری و ایمنی بیشتر، عضویت خود در اتحادیه خانه متصل یا Home Connectivity Alliance را اعلام کرد. سامسونگ الکترونیکس به همراه گروه الکترولوکس، آرچلیک (Arcelik)، هایر، جنرال الکتریک و ترین تکنولوژی (Trane Technologies) از بنیانگذاران اتحادیه خانه متصل محسوب می‌شوند. در این اتحادیه، سازندگان پیشرو در زمینه دستگاه‌های متصل گرد هم می‌آیند تا شاهد افزایش سازگاری لوازم هوشمند در بین برندها باشیم.

همکاری سامسونگ با سایر اعضای اتحادیه خانه متصل

سامسونگ در این اتحادیه برای ایجاد دستورالعمل‌های مشترک برای قابلیت همکاری ابر به ابر با دیگر شرکت‌های عضو همکاری می‌کند. این دستورالعمل‌ها به امنیت داده‌ها و نیازمندی‌های ایمنی مصرف کنندگان توجه ویژه‌ای خواهد داشت. این برای کاربران سامسونگ به معنای توانایی کنترل و کار کردن با لوازم خانگی از برندهای دیگر از طریق پلتفرم SmartThings خواهد بود. این پلتفرم، ادغام دستگاه‌های قدیمی و جدید در خانه‌های متصل را برای مصرف کنندگان آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، مصرف کنندگان به موجب این همکاری قادر خواهند بود با برنامه‌های سایر اعضای اتحادیه HCA به دستگاه‌های سامسونگ دسترسی داشته باشند. یون هو چوی، رئیس اتحادیه خانه متصل در این رابطه اظهار کرد:

ما بسیار خوشحالیم که سامسونگ یکی از اعضای موسس اتحادیه خانه متصل است. حمایت تولیدکنندگان جهانی از جمله سامسونگ، HCA را برای ایجاد دستورالعمل‌های ارتباط و سازگاری سیستم‌های خانگی با عمر طولانی بالا واجد شرایط می‌کند که در نهایت، تجربه‌ای ایمن، ساده و جذاب را برای مصرف کنندگان به وجود می‌آورد.

چنوو پارک، معاون اجرایی و مسئول گروه تجاری اینترنت اشیا در سامسونگ الکترونیکس هم در این باره گفت ما اعتقاد داریم همراه با ادغام بیشتر فناوری‌های دیجیتال با زندگی روزمره، لازم است که آزادی بیشتری را در اکوسیستم خانه‌های هوشمند خود ایجاد کنیم تا مصرف کنندگان امکان انتخاب گزینه‌های بیشتری برای ایجاد تجربیات واقعا شخصی‌سازی شده در خانه هوشمند داشته باشند. وی افزود از همکاری با سایر اعضای HCA هیجان‌زده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا با نوآوری‌های معنادار در لوازم هوشمند و اتصال، سبک زندگی خانگی آسان‌تر و هوشمندانه‌تری را خلق کنیم.

پلتفرم SmartThings به لطف شراکت‌هایی که از طریق اتحادیه خانه متصل تقویت شده‌اند، نوآوری‌های جدیدی را ارائه می‌دهد که می‌تواند مرزهای دستگاه‌های هوشمند را جابه‌جا کرده و امکان لذت بردن از مزایای زندگی متصل را برای مصرف کنندگان بیشتری فراهم کند. پلتفرم باز SmartThings مجموعه‌ی گسترده‌ای از دستگاه‌ها و خدمات پیشرفته را به منظور ارائه تجربه خانه هوشمند جامعه دور هم جمع می‌کند که از جمله آنها می‌توان به ویژگی‌های آشپزخانه هوشمند، نظارت خودکار خانه و مراقبت از لباس‌ها اشاره کرد.

هدف اصلی نوآوری‌های خانه هوشمند سامسونگ، تسهیل زندگی روزمره از طریق فناوری دیجیتال خواهد بود و این کمپانی بزرگ کره‌ای به همکاری با دیگر اعضای HCA به منظور هدایت آینده‌ی فناوری خانه‌های هوشمند و ارائه نوآوری‌های معنادار به کاربران تعهد دارد.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره اکوسیستم خانه هوشمند سامسونگ و SmartThings به دست بیاورید، می‌توانید به وبسایت Samsung.com مراجعه کنید و وبسایت https://homeconnectivityalliance.org نیز برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اتحادیه خانه متصل یا HCA در دسترس شما است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.