تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۳:۵۰
کد خبر : 64590

سامسونگ با معرفی مانیتورهای جدید خود نمایشگاه CES را به لرزه درآورد

سامسونگ با معرفی مانیتورهای جدید خود نمایشگاه CES را به لرزه درآورد

سامسونگ با معرفی مانیتورهای جدید خود نمایشگاه CES را به لرزه درآورد سری مانیتورهای جدید و همه کاره سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد و این شرکت کره‌ای نمایشگاه سی ای اس را به لرزه درآ..

سامسونگ با معرفی مانیتورهای جدید خود نمایشگاه CES را به لرزه درآورد

سری مانیتورهای جدید و همه کاره سامسونگ در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شد و این شرکت کره‌ای نمایشگاه سی ای اس را به لرزه درآورد.

سامسونگ سری جدید مانیتورهای همه کاره خود را در نمایشگاه CES معرفی کرد تا بار دیگر پیشگامی خود در بازار نمایشگرهای جهان را به اثبات برساند. این مانیتورهای جدید سامسونگ از کیفیت تصویر زیبا و قابلیت‌های نوآورانه بهره می‌برند و کاربران با برخورداری از حق انتخاب بیشتر، می‌توانند محصول مورد نیاز خود را داشته باشند.

با مانیتورهای سری ۲۰۲۲ سامسونگ بهترین تجربه را در زمان کار،‌ بازی یا تماشای محتوا خواهید داشت. در این مانیتورها، قابلیت‌هایی مانند عملکرد قدرتمند و سریع در زمان بازی، پنل نور پس زمینه کوانتوم مینی LED اودیسه، اچ دی آر ۲۰۰۰، صفحه نمایش با وضوح بالا و طراحی ارگونومیک وجود دارد. هی سونگ ها، معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ در این رابطه اظهار کرد:

سری مانیتورهای ۲۰۲۲ سامسونگ، نسل جدید نوآوری‌های حوزه مانیتور را نمایش می‌دهند و می‌توانند نیازهای گیمرها، طراحان حرفه‌ای و همه کاربران و افراد را برآورده کنند. دنیای کار و سرگرمی در حال تکامل است و ما نیز خوشنودیم که مانیتورهای جدیدمان تجربه کاربران در زمینه راحتی بیشتر در خانه را بهبود می‌بخشد.

معرفی مانیتورهای جدید ۲۰۲۲ سامسونگ

اودیسه Neo G8

مانیتورهای جدید

اودیسه Neo G8 سامسونگ یک مانیتور ۳۲ اینچی است که برای اولین بار از ویژگی‌هایی مانند صفحه نمایش ۴K منحنی به شعاع ۱۰۰۰R، نرخ تازه‌سازی تصویر ۲۴۰ هرتز و زمان واکنش یک میلی ثانیه بهره می‌برد و فصل تازه‌ای را در زمینه مانیتورهای گیمینگ آغاز می‌کند. با کمک قابلیت‌هایی مانند کوانتوم مینی LED، کوانتوم اچ دی آر ۲۰۰۰، روشنایی ۲۰۰۰ نیتی و کنتراست استاتیک ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ ، کیفیت تصویر مانیتور Neo G8 بسیار چشم‌نواز و خیره‌کننده خواهد بود و شما ظریف‌ترین و ریزترین جزئیات را مشاهده خواهید کرد تا تجربه بصری فراگیری را داشته باشید.

مانیتورهای جدید

مانیتور جدید اودیسه نئو جی ۸ زبان طراحی مشابهی با Neo G9 دارد و شاهد نمای بیرونی براق و جذابی برای آن هستیم. حتی وقتی مانیتور خاموش باشد نیز طراحی ظاهری آن چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. قابلیت Core Sync هم در این نمایشگر وجود دارد که به صورت خودکار رنگ مرکزی صفحه نمایش را بررسی و نور متناسب با آن را در پشت صفحه به انتشار می‌رساند.

مانیتور هوشمند M8

مانیتور M8 یکی دیگر از مانیتورهای جدید ۲۰۲۲ سامسونگ است که با نام مدل M80B و در ابعاد ۳۲ اینچی به بازار عرضه می‌شود. این مانیتور فقط ۱۱.۴ میلی‌متر ضخامت دارد که سه چهارم از نسل قبلی آن باریک‌تر است و به این ترتیب فضای کاری بزرگتر و وسیع‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مانیتورهای جدید

رنگ سفید و بدنه یکدست در بخش پشتی نمایشگر جلب توجه می‌کند. همچنین این مانیتور از ویژگی‌هایی مانند رزولوشن UHD، پوشش ۹۹ درصدی طیف رنگی sRGB، نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ و روشنایی ۴۰۰ نیتی بهره می‌برد تا هر نوع سند، عکس، ویدیو و محتوایی را به طور دقیق و واقعی به نمایش دربیاورد.

مانیتور M8 سامسونگ از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های تلویزیون های هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند و امکان بهره‌برداری از آن به عنوان مرکز کنترل SmartThings بدون نیاز به کامپیوتر وجود دارد. مانیتور هوشمند ام ۸ سامسونگ همچنین یک گزینه عالی برای دور کاری خواهد بود. دوربین مغناطیسی و متحرک SlimFit کمک می‌کند که در زمان دورکاری و در صورت نیاز به تماس ویدیویی، شرایط مناسبی داشته باشید. همچنین برنامه‌های محبوب تماس ویدیویی مانند Google Duo نیز در این مانیتور پشتیبانی شده است.

درگاه یو اس بی تایپ C در مانیتور M8 شارژ ۶۵ واتی را در اختیار شما قرار می‌دهد و علاوه بر آن، مانیتور جدید سامسونگ را بدون نیاز به هیچگونه وسیله جانبی دیگری، به یک دستگاه مرکزی همه کاره در خانه شما تبدیل می‌کند.

مانیتور وضوح بالای S80PB

جدیدترین مدل از مانیتورهای وضوح بالای سری S8 سامسونگ، مانیتور S80PB است که در اندازه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچی روانه بازار می‌شود. این مانیتور از وضوح تصویر اولترا اچ دی بهره می‌برد و سطح بالایی از دقت را برای طراحان و ویرایشگران محتواهای تصویری به وجود می‌آورد. همچنین این مانیتور حداکثر ۹۸ درصد طیف رنگ‌های DCI-P3 را پوشش می‌دهد تا شاهد ارائه‌ی مجموعه گسترده‌ای از رنگ‌های غنی و چشم‌نواز در آن باشیم.

مانیتورهای جدید

مانیتور S80PB با پشتیبانی از HDR 600، تجربه بصری فراگیر و واقعی از محتواها را ارائه می‌کند. این مدل اولین مانیتور جهان است که تاییدیه عدم بازتاب نور محیط یا Glare Free را از آزمایشگاه UL دریافت می‌کند. به این منظور یک لایه مات روی صفحه نمایش اصلی این مانیتور کشیده شده تا از هرگونه بازتاب نور محیط جلوگیری کرده و تمرکز بالای کاربران را حفظ کند.

هر دو مدل مانیتور جدید S80PB سامسونگ به درگاه‌های یو اس بی تایپ C و LAN با قابلیت شارژ ۹۰ واتی مجهز شده‌اند تا کاربران بتوانند لپ تاپ‌ها و گوشی‌های خود را نیز شارژ کنند. پایه مانیتور هم از قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش برخوردار است و قادر خواهید بود تا آن را متناسب با نوع کارکرد خود کنترل و بهینه کنید.

سامسونگ حضور فعالی در نمایشگاه CES 2022 داشته و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر و ویدیوهای محصولاتی که این شرکت کره‌ای در این رویداد مهم معرفی کرده می‌توانید به آدرس اینترنتی news.samsung.com/global/ces-2022 مراجعه کنید. همچنین با مراجعه به آدرس اینترنتی https://displaysolutions.samsung.com/main/index می‌توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص مانیتورهای جدید سامسونگ به دست بیاورید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.