تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 59832

سامسونگ با ترکیب هود و مایکروفر یک دستگاه جدید برای آشپزخانه خلق کرد

سامسونگ با ترکیب هود و مایکروفر یک دستگاه جدید برای آشپزخانه خلق کرد

سامسونگ با ترکیب هود و مایکروفر یک دستگاه جدید برای آشپزخانه خلق کردسامسونگ که در ساخت لوازم خانگی نوآورانه تخصص دارد به تازگی توانست با ترکیب هود و مایکروفر یک دستگاه هوشمند جدید برای آشپزخانه خلق کن..

مایکروفرسامسونگ با ترکیب هود و مایکروفر یک دستگاه جدید برای آشپزخانه خلق کرد

سامسونگ که در ساخت لوازم خانگی نوآورانه تخصص دارد به تازگی توانست با ترکیب هود و مایکروفر یک دستگاه هوشمند جدید برای آشپزخانه خلق کند.

سامسونگ به تازگی از جدیدترین محصول خود در حوزه لوازم خانگی پرده برداشت. مایکروفر Slim جدید این شرکت کره‌ای در واقع ترکیبی از هود و مایکروفر محسوب می‌شود که دارای ظاهری مشابه با مایکروفر معمولی بوده و نمی‌توان فقط با نگاه کردن به آن به قابلیت‌های ویژه آن پی برد، اما در این مقاله قصد داریم شما را با مشخصات و ویژگی‌های این محصول جدید سامسونگ آشنا کنیم.

آشنایی با مایکروفر جدید سامسونگ

با وجود اینکه مایکروفر Slim جدید سامسونگ ترکیبی از هود و مایروفر است، اما دارای ظرفیت استانداردی بوده و حجم داخلی آن به حدود ۱.۱ فوت مکعب می‌رسد. همچنین این دستگاه از یک مایکروفر معمولی نیز باریک‌تر بوده، اما به یکی از قدرتمندترین سیستم‌های تهویه نسبت به سایر هودهای موجود در بازار مجهز شده است؛ به گونه‌ای که هود این دستگاه از ظرفیت تهویه ۵۵۰ فوت مکعب در دقیقه بهره می‌برد و می‌تواند بخار و بویی که از پخت و پز ناشی می‌شود را با سرعت زیادی از محیط خارج کند.

مایکروفر

مایکروفر جدید سامسونگ کاملا هوشمند طراحی شده و این شرکت کره‌ای نیز برای آن دستیار صوتی پیشرفته‌ای را در نظر گرفته است. همچنین کاربران با دستیار صوتی برنامه SmartThings نظیر گوگل اسیستنت، سامسونگ بیکسبی و آمازون الکسا می‌توانند این دستگاه را مدیریت کنند.

مایکروفر

برخی از کاربران از مدت زمان پخت غذا اطمینان کافی ندارند و دقیقا نمی‌داند برای پخت مطلوب غذا باید به چه میزان زمان در نظر بگیرند، از این رو سامسونگ این محصول خود را به سنسور پخت و پز (Sensor Cook) مجهز کرده تا این مشکل کاربران را برطرف سازد.

مایکروفر

همچنین با برنامه SmartThings امکان همگام‌سازی هود مایکروویو با اجاق گاز سازگار سامسونگ نیز وجود خواهد شد؛‌ به کمک این قابلیت هنگامی که اجاق گاز روشن یا خاموش می‌شود، فن هود و چراغ LED به شکل اتوماتیک خاموش و روشن خواهند شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.