تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۴۷
کد خبر : 61174

سامسونگ احتمالا نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 را به آسیا و آفریقا می‌آورد؛ منتظر آن در ایران باشیم؟

سامسونگ احتمالا نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 را به آسیا و آفریقا می‌آورد؛ منتظر آن در ایران باشیم؟

سامسونگ احتمالا نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 را به آسیا و آفریقا می‌آورد؛ منتظر آن در ایران باشیم؟سامسونگ قصد دارد نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 را در آسیا و آفریقا هم عرضه کند. آیا سرانجام کاربران ایرانی قا..

نسخه اسنپدراگون گلکسی S22سامسونگ احتمالا نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 را به آسیا و آفریقا می‌آورد؛ منتظر آن در ایران باشیم؟

سامسونگ قصد دارد نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 را در آسیا و آفریقا هم عرضه کند. آیا سرانجام کاربران ایرانی قادر به استفاده از Galaxy S22 با تراشه پرچمدار کوالکام خواهند شد؟

سامسونگ قصد دارد یک ماه پس از رونمایی از گلکسی اس ۲۱ FE، سری گلکسی اس ۲۲ را در بهمن ماه معرفی کند. سری گلکسی S22 از سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا تشکیل خواهد شد و قرار است در دو نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون و اگزینوس در بازار‌های مختلف عرضه شود.

عرضه نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 در آفریقا و آسیا

تا به اینجای کار شایعات مختلفی درباره عرضه یا عدم عرضه گلکسی اس ۲۲ با تراشه اگزینوس در بازار‌های مختلف منتشر شده است. حالا گزارشی جدید منتشر شده که بر اساس آن امسال بازا‌رهای بیشتری نسخه اسنپدراگون گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را دریافت خواهند کرد. تراشه اگزینوس در سال‌های اخیر معمولا از رقیب خود عقب‌تر بوده است.

نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 / گلکسی اس 21

مکس وینباخ از وب‌سایت Android Police اعلام کرده است که هر دو نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ و اگزینوس ۲۲۰۰ را دیده است. وی همچنین اعلام کرد که سامسونگ می‌خواهد نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون این گوشی را در بازار‌های آسیایی و آفریقایی هم عرضه کند.

تا پیش از این سامسونگ پرچمداران سری گلکسی اس خود را با تراشه اسنپدراگون در بازار آمریکا عرضه می‌کرد و نسخه مجهز به اگزینوس آنها را نیز در اختیار کاربران سایر کشور‌ها قرار می‌داد. هرچند که ظاهرا فروش نه چندان مناسب گلکسی اس ۲۱ سبب شده که شرکت کره‌ای در رویه خود تجدید نظر کند.

بدین ترتیب طرفداران سامسونگ در آمریکا، آسیا و آفریقا به نسخه اسنپدراگون گلکسی S22 دسترسی خواهند داشت و کاربران اروپایی و دیگر کشور‌ها نیز باید همچنان با نسخه اگزینوس سر کنند.

در سال‌های اخیر انتقادات زیادی به تراشه اگزینوس وارد شده بود. به همین خاطر اگر گزارش منتشر شده درست باشد، عرضه جدیدترین پرچمدار سامسونگ با تراشه اسنپدراگون در ایران را می‌توان به فال نیک گرفت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.