تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۴:۵۹
کد خبر : 59642

سال آینده خبری از قرعه کشی خودرو نیست

سال آینده خبری از قرعه کشی خودرو نیست

سال آینده خبری از قرعه کشی خودرو نیستوزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این که میزان تولید خودرو در سال آینده به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید گفت قصد داریم در سال آینده طرح قرعه کشی خودرو را حذ..

قرعه کشی خودروسال آینده خبری از قرعه کشی خودرو نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این که میزان تولید خودرو در سال آینده به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید گفت قصد داریم در سال آینده طرح قرعه کشی خودرو را حذف کنیم.

سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با اشاره به این که هم‌اکنون صنعت خودرو با مشکلات حادی مواجه است، گفت برای حل مشکلات این صنعت برنامه دقیقی را در نظر گرفتیم که در حال اجرا است و هنگامی که به نتایج خاصی رسید در خصوص آن سخن خواهیم گفت.

حذف طرح قرعه کشی خودرو در سال آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد در سال جاری با افزایش تولید ۱۰۰ هزار دستگاه آمار تولید خودرو به ۱ میلیون دستگاه می‌رسد. همچنین طبق برنامه قرار است در سال آینده حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در کشور به تولید برسانیم. از این رو در سال ۱۴۰۱ طرح قرعه کشی خودرو نیز حذف می‌شود. البته خودروسازان با مشکلات متعددی مواجه هستند که باید برای آن مشکلات به آنها یاری برسانیم.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.