تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 592193

سالِ بد امیر با آمدنِ امیر تکمیل شد!

سالِ بد امیر با آمدنِ امیر تکمیل شد!

سالِ بد امیر با آمدنِ امیر تکمیل شد! به گزارش منیبان، امیر عابدزاده یکی از غایبان سرشناس فهرست جدید تیم ملی است. دروازه‌بانی که به حضور ثابتش در لیست تیم ملی چه در زمان اسکوچیچ و چه در دوران کی‌روش عادت کرده بودیم، حالا جای خود را به حسین پورحمیدی داده است. البته مارک ویلموتس

سالِ بد امیر با آمدنِ امیر تکمیل شد!

به گزارش منیبان، امیر عابدزاده یکی از غایبان سرشناس فهرست جدید تیم ملی است. دروازه‌بانی که به حضور ثابتش در لیست تیم ملی چه در زمان اسکوچیچ و چه در دوران کی‌روش عادت کرده بودیم، حالا جای خود را به حسین پورحمیدی داده است. البته مارک ویلموتس هم عقیده چندانی به عابدزادهِ پسر نداشت و در دوران حضور این بلژیکی پرحاشیه، امیر رنگ تیم ملی را ندید. در مسیر انتخابی جام‌جهانی بعد از چند نمایش معمولی از علی بیرو، اسکوچیچ تصمیم گرفت امیر عابدزاده را در چهارچوب قرار دهد. عابدزاده از دیدار برگشت با سوریه در آبان ماه سال قبل فیکس شد و حضورش در ترکیب اصلی تا پایان سال 1400 ادامه پیدا کرد. با این وجود سال 1401 برای امیر عابدز، متفاوت شروع شد. او چهار فروردین ماه در بازی حیثیتی با کره در سئول، مثل چند بازی قبلی فیکس شد اما گل بدی از سون هیون مین دریافت کرد. همین گل باعث شد تا دراگان اسکوچیچ دوباره در خط دروازه به بیرانوند اعتماد کند و عابدزاده در دیدار چند روز بعد با لبنان، روی نیمکت نشست. رفتن اسکوچیچ و آمدن کی‌روش هم برای عابدزاده خوش‌یمن نبود. اسم او اگر چه در بین چهار دروازبان مرد پرتغالی برای جام‌جهانی قرار داشت اما حتی با مصدومیت بیرو هم فرصت بازی در این تورنمنت معتبر را به دست نیاورد. شاید اگر اسکوچیچ مانده بود، عابدزاده دست‌کم گزینه نخست تعویض بیرانوند بود اما کی‌روش، نظر دیگری داشت و مثل روسیه، به امیر فرصت حضور در چهارچوب را نداد.

بدبیاری‌های عابدزاده به تیم ملی هم خلاصه نشد. او در تیم باشگاهی‌اش – پونفرادینا – هم 40 گل در 31 بازی دریافت کرد تا آمار ضعیفی را از خود به ثبت برساند. سال بد امیر، با آمدن امیر قلعه‌نویی به نیمکت تیم ملی تکمیل شد و او حالا بعد از مدت‌ها، حتی جایی در فهرست دعوت‌شده‌ها هم ندارد. او چهار روز پس از آغاز 1401 در سرنوشت‌سازترین مصاف تیم ملی سنگربان ایران بود و چهار روز مانده به پایان همین سال، از لیست خط خورده است. بااین‌وجود عابدزاده هنوز فرصت اثبات شایستگی‌هایش به قلعه‌نویی را دارد اما باید با چهار رقیب آماده رقابت کند.

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.