تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۳۶
کد خبر : 73241

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ به شیشه یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی مجهز می‌شود

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ به شیشه یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی مجهز می‌شود

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ به شیشه یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی مجهز می‌شودسامسونگ در حال کار روی سری Galaxy Watch 5 است. آخرین شایعات به استفاده از شیشه یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی در ساعت هو..

ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ به شیشه یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی مجهز می‌شود

سامسونگ در حال کار روی سری Galaxy Watch 5 است. آخرین شایعات به استفاده از شیشه یاقوت کبود و بدنه تیتانیومی در ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ اشاره دارند.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که سامسونگ در حال کار روی سه ساعت هوشمند جدید با سیستم عامل Wear OS گوگل است. این ساعت‌ های هوشمند که قرار است جایگزین سری گلکسی واچ ۴ شوند گلکسی واچ ۵، گلکسی واچ ۵ کلاسیک و گلکسی واچ ۵ پرو نام خواهند داشت.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی به شایعات پیرامون Galaxy Watch 5 واکنش نشان نداده است؛ اما ظاهرا مدل پرو گلکسی واچ قرار است به عنوان یک نسخه پریمیوم و با برخی بهبودها همچون شیشه مقاوم‌تر و قاب سبک و بادوام‌تر عرضه شود.

ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو / گلکسی واچ 4

Ice Universe، افشاگر معروف اعلام کرده است که ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵ پرو از شیشه یاقوت کبود بهره خواهد برد. بدین ترتیب این نمایشگر ساعت نسبت به خط و خراش مقاومت بیشتری نشان می‌دهد و خیال کاربران نیز در استفاده‌‌ روزمره از آن راحت‌تر خواهد بود.

همچنین گویا مدل پرو به قاب تیتانیومی نیز مجهز خواهد شد. با این قاب گلکسی واچ ۵ پرو کمی سبک‌تر و بسیار مقاوم‌تر از دو مدل دیگر می‌شود. اگر شایعات درست از آن در بیایند، سامسونگ احتمالا همانند مدل تیتانیومی اپل واچ سری ۷، برچسب قیمتی بالایی را برای ساعت پرمیوم خود تعیین خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات سخت‌افزاری سری گلکسی واچ ۵ منتشر نشده است.

منبع :XDA-Developersمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.