تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 63571

ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شارژدهی ۱۴ روزه معرفی شد

ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شارژدهی ۱۴ روزه معرفی شد

ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شارژدهی ۱۴ روزه معرفی شد ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ – Vivo Watch 2 با طراحی بسیار زیبای بدون حاشیه، سیستم‌های نظارت روی سلامت بدن و عمر ب..

ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و شارژدهی ۱۴ روزه معرفی شد

ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ – Vivo Watch 2 با طراحی بسیار زیبای بدون حاشیه، سیستم‌های نظارت روی سلامت بدن و عمر باتری ۱۴ روزه رسماً رونمایی شد.

ویوو سپتامبر سال گذشته از اولین ساعت هوشمند خودش به نام Vivo Watch رونمایی کرد. این اسمارت واچ طراحی زیبایی داشت و به برخی از امکانات جذابی مجهز بود که باعث شده بود در بین همتایانش متمایز باشد. اکنون ویوو از دومین نسل این ساعت هوشمند در چین رونمایی کرده است. ساعت هوشمند ویوو واچ ۲ از یک سیم کارت e-SIM پشتیبانی می‌کند و شارژدهی ۲ هفته‌ای دارد.

ویو واچ ۲ – Vivo Watch 2

ساعت هوشمند ویوو برچسب قیمتی بسیر مناسب ۲۰۴ دلاری دارد. این ساعت با فعال بودن e-SIM می‌تواند تا ۷ روز و با غیرفعال کردن آن تا ۱۴ روز شارژدهی داشته باشد. این دیوایس از اپلیکیشن‌های Himalaya FM و Netease Cloud Music پشتیبانی می‌کند که استریم مستقیم موسیقی بدون اتصال به گوشی را ممکن می‌کند. علاوه بر این از حالت‌های ورزشی مختلفی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید در بین آن‌ها ورزش مورد نظرتان را امتحان کنید. نسل جدید ویوو واچ مقاوم در برابر آب و گرد و غبار (تا عمق ۵۰ متری آب) است؛ بنابراین می‌توانید هنگام شنا کردن نیز آن را دور مچ دست خود داشته باشید.

ویوو واچ ۲

ویوو یک قابلیت تماس اضطراری را روی این ساعت هوشمند برای تماس با پلیس و دیگر سرویس‌های اورژانسی تعبیه کرده است که بدون نیاز به اتصال گوشی خود می‌توانید از آن استفاده کنید. برخلاف گجت‌های پوشیدنی معمولی که خواب را بر اساس حسگرهای شتاب‌سنج کنترل می‌کنند، ساعت ویوو از فناوری پیشرفته تجزیه و تحلیل خواب به همراه CPC قلبی/ ریوی استفاده می‌کند که خواب را با دقت بیشتری تحلیل می‌کند و حتی چرت روزانه را هم با دقت محاسبه می‌کند.

این ساعت هوشمند می‌تواند سلامت کاربر را به صورت شبانه‌روزی بررسی کند که شامل نظارت مدام روی سطح اکسیژن خون، پایش ضربان قلب در تمام روز و غیره می‌شود. سپس داده‌های ضبط شده به صورت خودکار به گوشی شما منتقل خواهند شد که نظارت را آسان می‌کند. این ساعت راهنمایی‌هایی برای بهبود سبک زندگی از جمله نظارت روی استرس و یادآوری نوشیدن آب را نیز در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

ویوو واچ ۲
ویوو واچ ۲

ویوو واچ ۲ از طراحی بدون حاشیه نمایشگر استفاده می‌کند، بدنه آن از فولاد ضد زنگ ۳۱۶L ساخته شده، در حالی که یک بند سیلیکونی استاندارد به آن متصل است که باعث راحتی دست کردن ساعت و انعطاف مناسب آن شده است. ویوو این ساعت را در سه رنگ مشکی، سفید و نقره‌ای عرضه می‌کند.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.