تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۴۴
کد خبر : 72344

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو با امکانات و ویژگی‌های جذاب رونمایی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو با امکانات و ویژگی‌های جذاب رونمایی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو با امکانات و ویژگی‌های جذاب رونمایی شدساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو با امکاناتی مثل مقاومت در برابر آب تا عمق ۳۰ متری و سیستم عامل HarmonyOS و قیمت و مشخصات زیر معرفی ش..

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو با امکانات و ویژگی‌های جذاب رونمایی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو با امکاناتی مثل مقاومت در برابر آب تا عمق ۳۰ متری و سیستم عامل HarmonyOS و قیمت و مشخصات زیر معرفی شد.

حدوداً یک سال پیش بود که هواوی از ساعت هوشمند واچ GT 3 رونمایی کرد و حالا نوبت عرضه نسخه Pro آن است. مثل نسل قبلی که GT 2 Pro نام داشت، ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو نیز دارای نسخه‌ای با بدنه سرامیکی و یک مدل خاص Porsche Design است. در ادامه بیشتر با این اسمارت واچ آشنا خواهید شد.

عرضه ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو در دو اندازه

هواوی واچ جی تی ۳ پرو در دو اندازه ۴۶ میلی‌متری و ۴۳ میلی‌متری عرضه می‌شود که اولی تیتانیومی و دومی سرامیکی هستند. این دو همچنین به ترتیب یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی و ۱.۳۲ اینچی AMOLED نیز دارند. مدل بزرگ‌تر تا ۱۴ روز شارژدهی برای استفاده معمولی و تا ۸ روز شارژدهی برای استفاده سنگین را تضمین می‌کند. در آن سو مدل کوچک‌تر نیز ۷ روز برای استفاده معمولی شارژدهی دارد و اگر کاربر پر مصرفی باشید ۴ روز برای شما شارژدهی خواهد داشت. سرعت شارژ این دستگاه نیز نسبت به نسل گذشته افزایش پیدا کرده و اکنون با تنها ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند ۳۰ درصد شارژ شود که مقدار کافی برای یک روز کامل استفاده از ساعت است.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو

معمولاً اعداد و ارقامی که کنار گواهی ضد آب ساعت‌های هوشمند قرار می‌گیرد فریبنده هستند و اکثر این گجت‌های پوشیدنی مناسب شنا کردن یا غواصی نیستند. اما همه چیز در مورد ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو فرق می‌کند. این ساعت به شما اجازه می‌دهد بدون مشکل آن را با خودتان به عمق ۳۰ متری آب ببرید. این ساعت همچنین گزینه‌ای عالی برای بازی گلف است. البته به جز این‌ها بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی دیگر هم در این ساعت گنجانده شده که روی ۱۸ مورد آن برچسب «حرفه‌ای» خورده است.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو

این گجت دارای یک سنسور ECG است که می‌تواند داده‌های بیشتری از ضربان قلب شما را نسبت به یک سنسور معمولی ضربان قلب ارائه کند. در اینجا یک نمایشگر سطح اکسیژن خون و دمای بدن نیز وجود دارد. علاوه بر این ساعت هواوی می‌تواند روی خواب و استرس شما هم نظارت کند. هواوی سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS را روی این محصول نصب کرده و از NFC برای پرداخت موبایلی نیز پشتیبانی می‌کند. ضمن این که می‌تواند این ساعت به عنوان ریموت اتومبیل شما نیز کار کند.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 پرو

قیمت Huawei Watch GT 3 Pro

نسخه ۴۶ میلی‌متری هواوی واچ جی تی ۳ پرو با قیمت پایه ۳۸۰ دلاری عرضه می‌شود. نسخه تیتانیومی آن نیز قیمت ۴۵۵ دلاری دارد. اما اگر قصد خرید نسخه سفارشی Porsche Design را دارید، باید ۷۱۰ دلار بپردازید.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.