تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۰۲
کد خبر : 63310

ساعت هوشمند هواوی واچ D فشار خون را اینگونه اندازه گیری می کند

ساعت هوشمند هواوی واچ D فشار خون را اینگونه اندازه گیری می کند

ساعت هوشمند هواوی واچ D فشار خون را اینگونه اندازه گیری می کند ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد ساعت هوشمند هواوی واچ D چگونه می‌تواند به طور دقیق، فشار خون کاربرانش را اندازه..

ساعت هوشمند هواوی واچ D فشار خون را اینگونه اندازه گیری می کند

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد ساعت هوشمند هواوی واچ D چگونه می‌تواند به طور دقیق، فشار خون کاربرانش را اندازه‌گیری کند.

هرچه می‌گذرد ساعت‌های هوشمند امکانات مرتبط با سلامت بیشتری را دریافت می‌کنند و بعد از اینکه برخی از کمپانی‌ها نوار قلب ECG را به ساعت‌های هوشمند خود افزودند، سامسونگ تصمیم گرفت یک گام جلوتر از دیگران باشد و اندازه‌گیری فشار خون را از طریق یک سنسور کوچک در گلکسی واچ ۳ خودش ارائه کرد. هرچند استفاده از این ویژگی به یک دستگاه جداگانه نیاز دارد.

بر اساس گزارش‌ها، هواوی با ساعت هوشمند هواوی واچ D خود، حتی از سامسونگ هم یک گام جلوتر گذاشته و اندازه‌گیری فشار خون دقیق بدون نیاز به هیچ دستگاه دیگری را ارائه خواهد کرد. ویدیویی که به تازگی منتشر شده و در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید، نشان می‌دهد که این ساعت هوشمند به یک وسیله جانبی بادی مجهز است که به داخل مچ‌بند این ساعت می‌رود. این وسیله از دو اندازه متفاوت برای مچ‌بند پشتیبانی می‌کند و از طریق پین‌ها به ساعت شما وصل شده و توسط دکمه‌های پلاستیکی به خود بند متصل می‌شود.

برای اندازه‌گیری صحیح و دقیق فشار خون، شما باید در یک موقعیت مناسبی نشسته باشید و بازویی که ساعت به آن متصل است را بدون برخورد دست با سینه، به شانه مقابل تکیه دهید. در همین حین باید دست دیگر خودتان را به صورت تکیه‌گاه در زیر دستی که ساعت هوشمند به آن متصل است، نگه دارید تا جلوی تکان خوردن آن را بگیرید.

ساعت هوشمند هواوی واچ D به ۳۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز است. این دیوایس از طریق بلوتوث به گوشی یا هدفون شما متصل می‌شود. قیمت این گوشی طبق گزارش منابع ۴۷۰ دلار خواهد بود و در حالی که هیچ تأیید رسمی برای قیمت این مدل وجود ندارد،‌ این سوال در ذهن ما شکل گرفته که آیا این قیمت برای نسخه سیم کارت خور ساعت است که به صورت مستقل کار می‌کند، یا برای استفاده حتماً به Wi-Fi یا یک گوشی نیاز خواهد داشت؟

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.