تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 64882

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 با طراحی و امکانات جذاب معرفی شد

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 با طراحی و امکانات جذاب معرفی شد

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 با طراحی و امکانات جذاب معرفی شد ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 رونمایی شد. Honor Watch GS 3 از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد، عمر باتری طولانی و قابلیت‌های سلامتی و ورزشی مخت..

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 با طراحی و امکانات جذاب معرفی شد

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 رونمایی شد. Honor Watch GS 3 از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد، عمر باتری طولانی و قابلیت‌های سلامتی و ورزشی مختلف بهره می‌برد.

آنر با رونمایی از آنر واچ GS 3 عضو جدیدی را به خانواده ساعت‌های هوشمند خود اضافه کرد. بر خلاف مدل GS Pro، آنر در مدل جدید به طراحی توجه‌ ویژه‌ای کرده است. جی اس ۳ بدنه‌ای باریک دارید و مناسب استفاده روزمره است. هرچند که این بدنه باریک روی عمر باتری تاثیر گذاشته است.

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 با بدنه‌ای مقاوم و دقت موقعیت‌یابیب بالا

آنر واچ GS 3

این ساعت هوشمند به یک صفحه خمیده ۳D با حاشیه‌های مدرج مجهز شده است. بدنه آنر واچ جدید از جنس فولاد ضد زنگ ۳۱۶L است و ۱۰.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. همچنین وزن و قطر آنر واچ GS 3 نیز به ترتیب به ۴۴ گرم و ۴۵.۹ میلی‌متر می‌رسد.

آنر ساعت هوشمند جدید خود را در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی و هرکدام با بندی متفاوت عرضه خواهد کرد. دو رنگ اول از چرم ناپا بهره می‌برند و رنگ مشکی با بند لاستیکی مقاوم همراه شده است. GS 3 همچنین به یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی امولد با تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ مجهز شده است (رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل)‌ که در مقایسه با مدل پرو اندکی بزرگتر است (۱.۳۹ اینچ با تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ).

آنر واچ GS 3
آنر واچ GS 3

در آنسوی ساعت یک ماژول ۸ کاناله PPG قرار گرفته است که می‌تواند با حداقل دقت ۹۷ درصد ضربان قلب شما را اندازه‌گیری کند. این حسگر همچنین می‌تواند به صورت مستمر سطح اکسیژن خون شما را اندازه‌گیری کند و به لطف برنامه Honor Health 5.0 روی وضعیت خواب شما نظارت داشته باشد. برنامه Honor Health همچنین بیش از ۲۰۰ پیشنهاد مختلف را برای بهبود خواب به شما ارائه خواهد کرد.

آنر واچ GS 3

ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 در زمینه موقعیت‌یابی نیز بهبود پیدا کرده است. این ساعت حالا از ۵ صورت فلکی ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند و دقت آن نسبت به مجیک واچ ۲ (۲۰۱۹) تا ۱۶۷ درصد افزایش یافته است. همچنین زمان مورد نیاز برای به دست آوردن موقعیت اولیه نیز نصف شده است.

آنر واچ GS 3

ساعت Honor Watch GS 3 از ۱۰۰ حالت ورزشی هم پشتیبانی می‌کند که ۱۰ مورد از آنها را می‌توان در زمره حالت‌های ورزشی حرفه‌ای به حساب آود. علاوه بر اینها، این ساعت دارای مقاوت در برابر نفوذ آب تا ۵ ATM است که یعنی می‌توانید از آن در استخر استفاده کنید. از مجموعه‌ حسگر‌های جی اس ۳ می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، سنسور فشار هوا و نور محیط اشاره کرد.

آنر واچ می‌تواند با یک بار شارژ و در صورت استفاده عادی تا ۱۴ روز دوام بیاورد و در صورت استفاده از ردیابی مستمر GPS نیز تا ۳۰ ساعت با شما همراهی خواهد کرد. خبر خوب اینکه با تنها ۵ دقیقه شارژ انرژی مورد نیاز برای یک روز کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. شارژ کامل باتری ۴۵۱ میلی‌آمپر ساعتی آنر واچ نیز کمتر از یک ساعت طول می‌کشد.

مدل GS Pro نیز در استفاده عادی تا ۱۴ روز دوام می‌آورد؛ اما باتری آن پاسخگوی ۴۸ ساعت استفاده از ردیابی مستمر GPS بود.

آنر تعدادی برنامه را به صورت پیش‌ فرض روی ساعت هوشمند خود نصب کرده است که از میان آنها می‌توان به موزیک پلیر (این ساعت ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد)، هشدار زنگ، تایمر، شاتر از راه دور دوربین و گزینه‌ای برای رد کردن تماس‌های دریافتی با ارسال یک پیام از پیش تعیین شده اشاره کرد.

آنر واچ GS 3

البته شما می‌توانید برنامه‌های دیگری را نیز روی این ساعت نصب کنید؛ اما فراموش نکنید که آنر واچ GS 3 به سیستم عامل گوگل ویر مجهز نشده است و از LiteOS روی چیپست Apollo4 بهره می‌برد.

پیش فروش آنر واچ GS 3 از هم اکنون در چین آغاز شده است. نسخه مشکی این ساعت ۲۰۵ دلار قیمت دارد و برای خرید دو نسخه دیگر با بند چرمی باید ۲۳۵ دلار هزینه کنید. برای مقایسه باید گفت که ساعت جی اس پرو در زمان عرضه ۱۷۲ دلار قیمت داشت.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.