تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر : 40370

ساعت طرح ستاره مرگ از سری جنگ ستارگان معرفی شد

ساعت طرح ستاره مرگ از سری جنگ ستارگان معرفی شد

ساعت طرح ستاره مرگ از سری جنگ ستارگان معرفی شدکراس استودیو پس از خلق یکی از بهترین و زیباترین مجموعه‌های قابل تصور برای طرفداران بتمن به وسیله معرفی ساعت مکانیکی ۲۹۹۰۰ دلاری طرح بت موبایل، اکنون با یک ساعت مچی زیبا و جدید جشن امپراطوری و ابر سلاح سیاره کش آن یعنی ستاره مرگ، طرفداران جنگ ستارگان را وسوسه می‌کند تا این ساعت زیبا ولی‌ گران قیمت را خریداری کنند. اما اگر با شما صادق باشیم، تنها چیزی که این ساعت از بین خواهد برد، پس انداز زندگی شما و نه هیچ سیاره‌ای در کهکشان است. البته چنین ساعت های‌ گران قیمت و لوکسی، مخاطبان خاص خود را دارند.
ساعت طرح ستاره مرگ از سری جنگ ستارگان از بیش از ۷۰۰ قطعه تشکیل شده استجنگ ستارگان سری پرطرفدار و معروفی است که اولین بار در سال ۱۹۷۷ به صورت یک فیلم سینمایی به دنیا معرفی شد. در سری جنگ ستارگان، ستاره مرگ نام تعدادی‌ ایستگاه فضایی و کهکشانی سلاح کشتار جمعی در اپرای فضایی جنگ ستارگان است. اولین ستاره مرگ، بسته به منبع، قطر آن بیش از ۱۰۰ کیلومتر تا ۱۶۰ کیلومتر بود و حدود ۱. ۷ میلیون پرسنل نظامی و ۴۰۰۰۰۰ خدمه داشت. دومین ستاره مرگ به‌طور قابل توجهی بزرگ..

ساعت طرح ستاره مرگ از سری جنگ ستارگان معرفی شد

کراس استودیو پس از خلق یکی از بهترین و زیباترین مجموعه‌های قابل تصور برای طرفداران بتمن به وسیله معرفی ساعت مکانیکی ۲۹۹۰۰ دلاری طرح بت موبایل، اکنون با یک ساعت مچی زیبا و جدید جشن امپراطوری و ابر سلاح سیاره کش آن یعنی ستاره مرگ، طرفداران جنگ ستارگان را وسوسه می‌کند تا این ساعت زیبا ولی‌ گران قیمت را خریداری کنند. اما اگر با شما صادق باشیم، تنها چیزی که این ساعت از بین خواهد برد، پس انداز زندگی شما و نه هیچ سیاره‌ای در کهکشان است. البته چنین ساعت های‌ گران قیمت و لوکسی، مخاطبان خاص خود را دارند.

ساعت طرح ستاره مرگ از سری جنگ ستارگان از بیش از ۷۰۰ قطعه تشکیل شده است

جنگ ستارگان سری پرطرفدار و معروفی است که اولین بار در سال ۱۹۷۷ به صورت یک فیلم سینمایی به دنیا معرفی شد. در سری جنگ ستارگان، ستاره مرگ نام تعدادی‌ ایستگاه فضایی و کهکشانی سلاح کشتار جمعی در اپرای فضایی جنگ ستارگان است. اولین ستاره مرگ، بسته به منبع، قطر آن بیش از ۱۰۰ کیلومتر تا ۱۶۰ کیلومتر بود و حدود ۱. ۷ میلیون پرسنل نظامی و ۴۰۰۰۰۰ خدمه داشت. دومین ستاره مرگ به‌طور قابل توجهی بزرگتر بود، بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر قطر بسته به منبع و از لحاظ تکنولوژیکی پیشرفته‌تر از قبلی خود بود. هر دوی این سیارک‌ها با قدرت خود توانایی نابود کردن سیارات را داشتند.

به نظر می‌رسد که کراس استودیو قصد داشته است تا قدرت ستاره مرگ را در ساعت لوکس خود نمایش دهد. این شرکت که از کمپانی آر جی که اخیراً ورشکست شده است، به وجود آمده است، شروع به ساخت ساعت‌هایی با طراحی‌های فوق العاده عالی الهام گرفته از سری‌های معروفی مانند پک من و اسپایدرمن، به ساخت ساعت‌های محدود و لوکس خود ادامه می‌دهد. اکنون نیز، این شرکت ساعت لوکس و زیبایی را با طرح ستاره مرگ از سری جنگ ستارگان معرفی کرده است. اگر اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارید، باید بدانید که سری جنگ ستارگان یکی از بزرگ‌ترین سری‌های جهان بعد از سری مارول است.

این ساعت لوکس بسیار شبیه به ستاره مرگ سری جنگ ستارگان ساخته شده است

ساعت جنگ ستارگان ستاره مرگ

در داخل قاب ۴۵ میلی متری تیتانیومی این ساعت زیبا که با یک پوشش کربنی شبیه الماس سیاه ایجاد شده است – که در اثر انفجار لحظه‌ای سطح فلز آن با ذرات ریز کربن ایجاد می‌شود تا در برابر خراش مقاوم باشد – شما با یک طرح دقیق و جزئی اسکلتی از ستاره مرگ خواهید یافت. یک ته رنگ سبز نیز در آن وجود دارد که شبیه به سوپر لیزر موجود در سری جنگ ستارگان است. این موضوع این ساعت مچی را بسیار شبیه به ستاره مرگ به طور کامل می‌کند. در داخل مینیاتور ستاره مرگ مکانیزمی وجود دارد که به عنوان توربیلون شناخته می‌شود و ساختار مکانیکی ساعت و چرخ تعادل را در حرکت ثابت نگه می‌دارد تا غلبه بر اثرات جاذبه و بهبود دقت آن در زمان سنجی کمک کند. در نتیجه، ستاره مرگ و توربیلون داخل هر دو در هر دقیقه چرخش کاملی را درون این ساعت ایجاد می‌کنند. شاید یکی از علل چنین قیمت بالایی، همین موضوع باشد. همچنین، لازم به ذکر است که این ساعت قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق سی متری را دارد.

اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که عقربه ساعت نیز در واقع یک ناوشکن کوچک کلاس امپراتوری است (درست مانند ناوشکن‌های سری جنگ ستارگان)، در حالی که عقربه دقیقه یک نابودگر ستاره سوپر کلاس است و هر دو مدار‌های مربوط به خود را در اطراف ستاره مرگ در طول دوره در یک روز انجام می‌دهند. یکی از ویژگی‌هایی که فقدان آن حس می‌شود که معمولاً در ساعت‌های مکانیکی به عنوان یک ویژگی اصلی و یک نوع تکیه گاه است، یک صفحه تاج در این ساعت است که برای چرخاندن مکانیک‌های داخل دستگاه و نگه داشتن ساعت کار می‌کند. سازندگان این ساعت، این قطعه را به صورت یک حلقه پاپ آپ دی به پشت قاب ساعت منتقل کرده که در صورت عدم استفاده از آن و برای اینکه زیبایی و ظاهر تمیز را در این ساعت حفظ کند، در این ساعت قرار گرفته است که یک ویژگی منحصر به فرد و عالی است. بعد از تنظیم سیم پیچ، این ساعت حدوداً پنج روز کار می‌کند قبل از اینکه وقت آن برسد که دوباره آن را شارژ کنید. البته بعید است که کسی واقعاً از این ساعت استفاده کند چراکه چنین ساعت‌های لوکس و گران‌قیمتی معمولاً به صورت کلکسیون و در ویترین نگه‌داری می‌شوند.

تنها ده عدد از ساعت لوکس طرح ستاره مرگ جنگ ستارگان ساخته شده است

احتمالاً حتی مهم‌تر و قابل توجه‌تر از خود ساعت ستاره مرگ، کلکسیونی از قطعات مختلف است که در آن وجود دارد. این ساعت زیبا و لوکس از بیش از ۷۰۰ قطعه ساخته شده از چوب و آلومینیوم، یک ماکت با مقیاس کوچک، به طول چهار فوت که از کانتینر‌های حمل و نقل زرهی استفاده شده برای حمل سایبر است، استفاده می‌کند. کریستال‌هایی که در یک سرکش: داستان جنگ ستارگان دیده می‌شود، در قسمت بیرونی این قاب وجود دارد. همچنین، قسمت بیرونی این قاب دارای یک صفحه کنترل الکترونیکی و علائم ائوربش است، در حالی که در داخل آن ۹ واحد ذخیره‌سازی وجود دارد که ساعت را نگه داشته است، سه مجموعه تسمه قابل تعویض، یک کریستال کلیدی به شکل ماکت فیلم و محفظه‌های اضافی برای نگهداری سایر مجموعه‌های کلکسیونی جنگ ستارگان در این محصول قرار دارند.

اگر قبلاً حدس نزده‌اید که این ساعت چه قیمتی دارد، متأسفانه خبر خوبی برای کسانی که بودجه محدودی دارند، وجود ندارد. کراس استودیو فقط ۱۰ عدد از این مجموعه را تولید می‌کند و هر یک از آن‌ها ۱۵۰۰۰۰ دلار قیمت دارد. مشخص است که از چنین ساعت لوکس و زیبایی، انتظار قیمت کمتری نیز نمی‌رفت چراکه این ساعت تنها برای اشخاص خاصی که بودجه خرید چنین کالایی را دارند، ساخته شده است. البته این قیمت به هیچ وجه به اندازه یک ستاره مرگ واقعی‌گران نیست، و احتمالاً حتی ارزان‌تر از یک دی روید ائوربش است، اما حتی طرفداران سرسخت جنگ ستارگان نیز به سختی می‌توانند خود را متقاعد کنند که چنین مجموعه بسیار‌گرانی را خریداری کنند. به خصوص که این مجموعه استفاده خاصی نیز ندارد.

منبع: GIZMODO

۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.