تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
کد خبر : 60390

سازمان حمایت دستور می‌دهد لوازم خانگی ارزان شود، ۱۰ روز بعد تا ۲۰ درصد گرانتر می‌شود!

سازمان حمایت دستور می‌دهد لوازم خانگی ارزان شود، ۱۰ روز بعد تا ۲۰ درصد گرانتر می‌شود!

سازمان حمایت دستور می‌دهد لوازم خانگی ارزان شود، ۱۰ روز بعد تا ۲۰ درصد گرانتر می‌شود!به تازگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان دستور لوازم خانگی ارزان شود، اما اکنون تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات خود ر..

لوازم خانگیسازمان حمایت دستور می‌دهد لوازم خانگی ارزان شود، ۱۰ روز بعد تا ۲۰ درصد گرانتر می‌شود!

به تازگی سازمان حمایت از مصرف کنندگان دستور لوازم خانگی ارزان شود، اما اکنون تولیدکنندگان لوازم خانگی محصولات خود را با افزایش قیمت همراه کرده‌اند.

عباس تابش،‌ رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طی ماه گذشته در پاسخ به این سوال که سازمان حمایت به منظور پشتیبانی از تولیدکنندگان در شرایطی که قیمت محصولات تولید شده توسط برخی از شرکت‌ها بالا رفته است، دست به انجام چه کاری زده، بیان کرده بود به تازگی بعضی از شرکت‌ها افزایش قیمت ۳ تا ۷ درصدی را برای محصولات خود اعمال کرده‌اند، اما سازمان حمایت به دنبال این قضیه به آن‌ها اعلام کرده باید قیمت‌ها را به روال سابق برگردانده و هیچ‌گونه افزایش قیمتی مجاز نخواهد بود.

افزایش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت لوازم خانگی

تنها پس از سپری شدن چند روز از دستور سازمان حمایت، قیمت برخی از محصولات بیشتر شد و هیچ اصلاح قیمتی اتفاق نیفتاد. طبق بررسی‌های صورت گرفته، در حال حاضر تعدادی از لوازم خانگی افزایش قیمت پیدا کرده‌اند که بخاری گازی با ۲۰ درصد افزایش قیمت در صدر آن‌ها قرار دارد. همچنین تا پیش از این برخی از شرکت‌ها برای محصولات خود در قالب جشنواره‌هایی تخفیف در نظر می‌گرفتند که اکنون این موضوع نیز منتفی شده و کالاها ۱۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرده‌‌اند.

از طرفی دیگری برخی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی نیز لیست قیمت‌ محصولات خود را تغییر داده و برای اجرا به فروشندگان ارائه کرده‌اند. در شرایطی شاهد این اتفاقات هستیم که مردم چندان برای خرید لوازم خانگی به بازار مراجعه نمی‌کنند،‌ اما همچنان محصول جدید به بازار تزریق می‌شود.

با تمام این اوصاف با گشت و گذاری در بازار لوازم خانگی پی خواهید برد که انواع محصولات، افزایش قیمت ۵ تا ۲۰ درصدی را تجربه کرده‌اند و دستور سازمان حمایت برای کاهش قیمت‌ها نتیجه عکس داده است. در چنین شرایطی سازمان حمایت باید تمام تمرکز خود را روی سامان بخشیدن به بازار آشفته کشور بگذارد،‌ نه این که دائما جلسه‌های بدون فایده برگزار کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.