تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
کد خبر : 62416

ساداتی ‌نژاد در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان بیان کرد: در کشور حوزه صنعت و خیرین جایگاه علمی بسیار والایی دارند

ساداتی ‌نژاد در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان بیان کرد: در کشور حوزه صنعت و خیرین جایگاه علمی بسیار والایی دارند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرداختن به علوم پایه در این جشنواره بسیار ارزشمند است؛ اما باید امنیت قضایی نیز به حوزه‌های تخصصی اضافه شود؛ زیرا این حوزه ظرفیت‌های بی‌بدیلی دارد و می‌تواند فضای جدیدی در جشنواره ایجاد کند. به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و فناوری کافه دانش، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان …

وزیر جهاد کشاورزی گفت: پرداختن به علوم پایه در این جشنواره بسیار ارزشمند است؛ اما باید امنیت قضایی نیز به حوزه‌های تخصصی اضافه شود؛ زیرا این حوزه ظرفیت‌های بی‌بدیلی دارد و می‌تواند فضای جدیدی در جشنواره ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و فناوری کافه دانش، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، عصر روز سه‌ شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۰، در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

سید جواد ساداتی ‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی

سید جواد ساداتی ‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: پرداختن به علوم پایه در این جشنواره بسیار ارزشمند است؛ اما باید امنیت قضایی نیز به حوزه‌های تخصصی اضافه شود؛ زیرا این حوزه ظرفیت‌های بی‌بدیلی دارد و می‌تواند فضای جدیدی در جشنواره ایجاد کند.

وی با تقدیر از زحمات غلام‌عباس مصلی‌نژاد بیان داشت: این نیکوکار در عرصه‌ی علم و توسعه علوم سیاسی و اقتصادی نقش به‌سزایی داشته و برای ما بسیار ارزشمند است که عضو هیئت امنایی و بنیان‌گذاران این جشنواره نیز هستند.

وزیر جهاد کشاورزی، در ادامه گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی در دانشگاه تهران صورت گرفته است که به عنوان نمونه می‌توان به همین جشنواره اشاره کرد که نشان‌دهنده‌ی دغدغه‌مندی این مرکز آموزشی است.

ساداتی ‌نژاد، در پایان سخنان خود گفت: شورای سیاست‌گذاری و تیم فنی این جشنواره با نگاه علمی و خاصی افراد را انتخاب کرده‌اند و این امر حاکی از این است که در کشور حوزه صنعت و خیرین جایگاه علمی والایی دارند.

بنا به این گزارش، پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، از سوی دانشگاه تهران و در راستای حمایت از ایده‌های جوانان در پنج حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین شناسی و علوم زیستی) برگزار می‌شود.

این جشنواره با ۲ رویکرد ویژه ویروس کرونا و هوش مصنوعی برنامه ریزی شد که با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی، ستاد خیرین وزارت علوم و دانشکده‌های علوم دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد حامیان دانشگاه تهران برگزار شده است.

گفتنی است، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، شامگاه روز سه‌ شنبه ۹ آذر ماه، در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به کار خود پایان داد.

کوروش جم – خبرنگار رسانه

گالری تصاویر

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.