تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 68635

ساخت گجتی برای ترجمه گریه نوزادان !

ساخت گجتی برای ترجمه گریه نوزادان !

ساخت گجتی برای ترجمه گریه نوزادان !یک استارتاپ برای ارتباط بهتر میان نوزاد با والدین گجتی را ویژه ترجمه گریه نوزادان توسعه داد. این گجت به کمک فناوری یادگیری ماشینی و گریه نوزادان می‌تواند نیاز آنها ر..

ساخت گجتی برای ترجمه گریه نوزادان !

یک استارتاپ برای ارتباط بهتر میان نوزاد با والدین گجتی را ویژه ترجمه گریه نوزادان توسعه داد. این گجت به کمک فناوری یادگیری ماشینی و گریه نوزادان می‌تواند نیاز آنها را تشخیص دهد.

نوزادان نیازهای خود را با انواع گریه‌ها به والدین خود اعلام می‌کنند و والدین نیز در بسیاری از مواقع نمی‌توانند نیاز آنها را به شکل دقیق تشخیص دهند که همین موضوع برای آنها مشکلاتی را به همراه دارد. در همین راستا استارتاپ Zoundream که در سوئیس و اسپانیا مستقر است دستگاهی را بر پایه هوش مصنوعی توسعه داده که می‌تواند با ترجمه گریه نوزادان مشکل ارتباط میان نوزاد و والدین را برطرف سازد.

جزئیات ساخت گجت ویژه ترجمه گریه نوزادان

روبرتو ایانونه، مدیرعامل این استارتاپ در خصوص ساخت گجت ویژه ترجمه گریه نوزادان عنوان کرد نوزاد با هر بار گریه کردن نیاز خود را به والدین اعلام می‌کند و این شرکت نیز با این ایده که کودکان برای هر نیز یک نوع گریه خاصی دارند، دستگاهی را بر پایه هوش مصنوعی توسعه داده است.

ترجمه گریه نوزادان

مدیرعامل این استارتاپ در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد البته این دستگاه به هیچ عنوان جایگزینی برای شهود عینی والدین نخواهد بود و آن را فقط باید یک نیروی کمکی دانست که باعث افزایش توانایی‌های والدین در تشخیص نیازهای کودکان خواهد شد. وی افزود این دستگاه قطعا جایگزینی برای نقش والدین برای درک نیازهای نوزادان نخواهد بود. در واقع باید آن را دستگاهی برای ایجاد اعتماد به نفس و جلب توجه بیشتر به نحوه گریه نوزاد و نیازهای آن محسوب کرد.

این استارتاپ به کمک نرم افزار یادگیری ماشینی توانسته هزاران ساعت گریه نوزادان در سراسر جهان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سرانجام گجتی را برای ترجمه گریه نوزادان توسعه دهد. این گجت گریه‌ها را در ۴ دسته مختلف شامل میل به آغوش کشیدن، گرسنگی، درد و باد معده تقسیم‌بندی می‌کند.

روبرتو ایانونه در ادامه بیان کرد گجت ویژه ترجمه گریه نوزادان به احتمال زیاد تا تابستان سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد. وی افزود والدین به فناوری‌های جدید بسیار علاقه دارند و این دستگاه می‌تواند سطح ارتباط والدین با نوزادان را به میزان چشمگیری افزایش دهد. همچنین این دستگاه برای افرادی که برای نخستین بار صاحب فرزند می‌شوند، بسیار کارآمد خواهد بود و می‌تواند سطح دغدغه‌های آن را کاهش دهد.

منبعinterestingengineeringمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.