تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
کد خبر : 51929

ساخت واکسن آدامسی کرونا توسط روسیه!

ساخت واکسن آدامسی کرونا توسط روسیه!

ساخت واکسن آدامسی کرونا توسط روسیه! – اخبار اجتماعی – به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ وزارت دفاع روسیه که با همکاری یک مرکز تحقیقاتی در زمینه ساخت واکسن “اسپوتنیک” فعالیت می‌کند، در تلاش برای سا..

ساخت واکسن آدامسی کرونا توسط روسیه! – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ وزارت دفاع روسیه که با همکاری یک مرکز تحقیقاتی در زمینه ساخت واکسن "اسپوتنیک" فعالیت می‌کند، در تلاش برای ساخت واکسنی به شکل آدامس است!

این وزارتخانه با همکاری یکی از مراکز علمی و پژوهشی روسیه در تلاش برای تولید واکسنی هستند که به شکل آدامس یا پاستیل‌های جویدنی باشد.

چهل و هشتمین موسسه مرکزی تحقیقات وزارت دفاع روسیه سال گذشته با مرکز تحقیقات "گامالیا" برای توسعه واکسن همکاری کرد و توانستند نخستین واکسن جهان را علیه ویروس کرونا به ثبت برسانند.

پس از آزمایش، این واکسن جدید که به صورت آدامس است و با ویروس کرونا مبارزه می‌کند، در رژیم‌های درمانی مختلف گنجانده می‌شود و به عنوان پیشگیری از ابتلا به آلودگی کاربرد خواهد داشت.

پروفسور "سرگئی بوریسویچ"، پزشک نظامی و ویروس‌شناس برتر ارتش روسیه، کار بر روی واکسن جدید را تأیید کرد اما مشخص نکرد که در چه مرحله‌ای است.

لغو پروازها از مسکو به ایران در انتظار مصوبه ستاد کرونامهدی: ستاد کرونا ما را تحت فشار نگذاشته است/ باید ببینیم دلیل وقفه مسابقات لیگ چیست

انتهای پیام/

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.