تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۱۶
کد خبر : 56481

ساخت بندهای سازگار با محیط‌ زیست گلکسی واچ ۴ با همکاری سامسونگ و سمی‌میرو

ساخت بندهای سازگار با محیط‌ زیست گلکسی واچ ۴ با همکاری سامسونگ و سمی‌میرو

ساخت بندهای سازگار با محیط‌ زیست گلکسی واچ ۴ با همکاری سامسونگ و سمی‌میروسامسونگ تصمیم گرفته با همکاری یک شرکت فعال در زمینه‌ی بازار فشن، بندهای سازگار با محیط زیست برای ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ تولید کند.
شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرده که با همکاری طراح فشن سمی‌میرو (Sami Miro) یک نسخه‌ی محدود از بندهای ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ را تولید کند.
مطالب مرتبط:مقایسه سامسونگ گلکسی واچ ۴ با اپل واچ ۶؛ کدام را باید خرید؟تماس صوتی فوری گلکسی واچ ۴ به لطف اپ واکی تاکی سامسونگاین کلسکسیون هم‌اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته و امکان خرید آن وجود دارد. این بندهای جدید در شش مدل عرضه شده و مواد مورد استفاده برای ساخت آن‌ها با محیط زیست سازگاری دارد. علاوه بر این برای یکپارچه‌تر شدن ظاهر دستگاه، خریداران این بندها می‌توانند واچ‌فیس‌های جدیدی که در زیر مشاهده می‌کنید را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود و روی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ خود تنظیم کنند.

تمام بندهای مورد اشاره از پوست سیب‌هایی که از ضایعات صنعت میوه بازیافتی به‌دست آمده، تولید شده‌اند. به‌نظر می‌رسد دو مدل از این بندها با نام Stratus Sky و Midni..

ساخت بندهای سازگار با محیط‌ زیست گلکسی واچ ۴ با همکاری سامسونگ و سمی‌میرو

سامسونگ تصمیم گرفته با همکاری یک شرکت فعال در زمینه‌ی بازار فشن، بندهای سازگار با محیط زیست برای ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ تولید کند.

شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرده که با همکاری طراح فشن سمی‌میرو (Sami Miro) یک نسخه‌ی محدود از بندهای ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ را تولید کند.

مطالب مرتبط:

  • مقایسه سامسونگ گلکسی واچ ۴ با اپل واچ ۶؛ کدام را باید خرید؟
  • تماس صوتی فوری گلکسی واچ ۴ به لطف اپ واکی تاکی سامسونگ

این کلسکسیون هم‌اکنون در دسترس علاقمندان قرار گرفته و امکان خرید آن وجود دارد. این بندهای جدید در شش مدل عرضه شده و مواد مورد استفاده برای ساخت آن‌ها با محیط زیست سازگاری دارد. علاوه بر این برای یکپارچه‌تر شدن ظاهر دستگاه، خریداران این بندها می‌توانند واچ‌فیس‌های جدیدی که در زیر مشاهده می‌کنید را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود و روی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ خود تنظیم کنند.

گلکسی واچ ۴ سامسونگ

تمام بندهای مورد اشاره از پوست سیب‌هایی که از ضایعات صنعت میوه بازیافتی به‌دست آمده، تولید شده‌اند. به‌نظر می‌رسد دو مدل از این بندها با نام Stratus Sky و Midnight Black ظاهر زیباتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند، و در واقع همانطور که اشاره شد این دو مدل از مواد گیاهی تولید شده‌اند.

از سوی دیگر مدل‌های Aurora Night، Cloud Navy، Earth Sunrise و Dawn Atlas نیز از یک ماده‌ی غیرسمی TPU سازگار با محیط زیست تولید شده‌اند.

بنا به اعلام سامسونگ، هیچ‌کدام از بندهای جدید از جمله محصولاتی نیستند که منجر به تولید ضایعات شوند. همچنین این بندهای جدید پلاستیکی نبوده و وقتی فرسوده شوند، قابل بازیافت هستند.

سامسونگ این بندهای جدید را با همکاری سمی‌میرو و برای ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ به‌طور محدود عرضه کرده است. قیمت این بندهای سازگار با محیط‌ زیست هم‌اکنون در فروشگاه آنلاین سامسونگ ۴۰ دلار است.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکفارس و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneA

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.