تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۶:۴۰
کد خبر : 66910

ساخت بازی GTA VI رسماً تایید شد

ساخت بازی GTA VI رسماً تایید شد

ساخت بازی GTA VI رسماً تایید شدساعاتی قبل راک‌استار با انتشار یک توئیت به‌طور رسمی از در دست ساخت بودن بازی GTA VI خبر داد.
نزدیک به یک دهه از انتشار بازی موفق، محبوب و پرفروش GTA V می‌گذرد. این بازی ..

ساخت بازی GTA VI رسماً تایید شد

ساعاتی قبل راک‌استار با انتشار یک توئیت به‌طور رسمی از در دست ساخت بودن بازی GTA VI خبر داد.

نزدیک به یک دهه از انتشار بازی موفق، محبوب و پرفروش GTA V می‌گذرد. این بازی تقریباً تمام رکوردهای فروش در دنیای بازی‌های ویدیویی را شکست و همواره از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ یاد می‌شود. طی نسل‌های گذشته حداقل شاهد انتشار دو نسخه‌ی جدید از سری بازی‌های GTA بودیم؛ مثلا در نسل هفتم GTA IV و GTA V روانه‌ی بازار شدند و حتی بسته‌های الحاقی نسخه‌ی چهارم کم از یک بازی کامل نداشتند.

اما از سال ۲۰۱۳ تا به امروز خبری از GTA VI نبود تا اینکه ساعاتی قبل راک‌استار ضمن انتشار اطلاعاتی جدید از نسخه‌ی نسل نهمی GTA V به صورت رسمی از ساخت نسخه‌ی بعدی این مجموعه نیز خبر داد.

همچنین مطالعه کنید:

نگاهی به مهم‌ترین شایعات پیرامون بازی GTA VI

راک‌استار در توئیت خود از ارائه هرگونه اطلاعات و جزئیاتی درباره‌ی GTA 6 خودداری کرده و تنها ضمن تایید در حال توسعه بودن این بازی به بازیکنان وعده داده است که به زودی اطلاعات بیشتری در این راستا منتشر خواهند کرد.

شایان ذکر است GTA V و GTA Online در تاریخ ۲۴ اسفند (۱۵ مارس) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس و ایکس عرضه خواهند شد و از قابلیت‌های نسل نهمی آن‌ها می‌توان به رزولوشن ۴K، نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه، ری تریسینگ، HDR، افزایش کیفیت چشم‌اندازها و تکسچرها، لودینگ‌های سریع‌تر، پشتیبانی از قابلیت‌های دوال‌سنس و صدای سه‌بعدی اشاره کرد.

منبعRockstar Gamesمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.