تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹
کد خبر : 71585

ساخت ایمیل جدید با گوشی

ساخت ایمیل جدید با گوشی

در این نوشتار شما یاد میگیرید که چگونه با استفاده از گوشی هوشمند یک ایمیل جدید بسازید این آموزش برای ساخت ایمیل با انواع گوشی های سامسونگ و شیائومی نیز کاربرد دارد. با ایمیل ساخته شده میتوانید حساب اپل ایدی ، شیائومی ، سامسونگ ، ایسنتاگرام و سایر سایتها ایجاد کنید.   اگر به یک …

در این نوشتار شما یاد میگیرید که چگونه با استفاده از گوشی هوشمند یک ایمیل جدید بسازید

این آموزش برای ساخت ایمیل با انواع گوشی های سامسونگ و شیائومی نیز کاربرد دارد. با ایمیل ساخته شده میتوانید حساب اپل ایدی ، شیائومی ، سامسونگ ، ایسنتاگرام و سایر سایتها ایجاد کنید.

 

اگر به یک آدرس ایمیل نیاز دارید و دارای لپ تاپ یا رایانه شخصی نیستید نیازی نیست نگران باشید با استفاده از سرویس ساخت ایمیل سایت میلفا میتوانید با هر گوشی هوشمندی و در عرض کمتر از یک دقیقه صاحب آدرس ایمیل شخصی شوید و از آن استفاده کنید.

برای ساخت ایمیل با استفاده از گوشی باید به صفحه ساخت ایمیل در سایت میلفا مراجعه کنید. برای اینکار روی لینک ساخت ایمیل کلیک کنید سپس مراحل زیر را طی کنید.

  1. ساخت ایمیل با شماره همراه یا بدون شماره همراه

شما میتوانید یک شماره همراه وارد کنید و یا اگر نمیخواهید شماره همراهی ثبت کنید گزینه عضویت بدون شماره موبایل را علامت بزنید. از این شماره همراه فقط برای ارسال اطلاعات ایمیل ساخته شده توسط شما و یا در آینده برای بازیابی رمز عبور استفاده کرد بنابراین استفاده از شماره همراه را حتما به شما توصیه میکنیم.
شما میتوانید با یک شماره همراه صدها ایمیل بسازید و محدودیتی وجود ندارد.برا

  1. ورود نام و نام خانوادگی به فارسی یا انگلیسی

در مرحله دوم باید نام و نام خانوادگی یا اگر برای شرکت یا سازمانی در حال ساخت ایمیل هستید عنوان سازمان را وارد کنید. این اسامی میتواند فارسی یا انگلیسی باشد.

  1. انتخاب آدرس ایمیل و رمز عبور

مرحله سوم جادوگر ساخت ایمیل میلفا آدرس ایمیل جدید شما را با یک رمز مطمئن پیشنهاد میدهد. دقت کنید که این ایمیل و رمز هر دو توسط شما قابل ویرایش هستند .علاوه بر این میتوانید از سایر نامهای پیشنهادی که به رنگ آبی دیده میشوند نیز استفاده کنید.

ساخت ایمیل جدید با گوشی2

  1. اگر شماره همراه در مرحله اول وارد نکرده اید باید سوال امنیتی تعیین کنید.

مرحله ۴ در صورتی برای شما ظاهر میشود که در مرحله یک گزینه ( عضویت بدون موبایل ) را علامت زده باشید. در صورتی که در مرحله یک شماره موبایل وارد کرده باشید این مرحله برای شما نمایش داده نخواهد شد. اما میتونید بعدا و با مراجعه به صفحه تنظیمات میلفا این مقادیر را تعیین کنید این مرحله برای کمک به بازیابی رمز عبور شما در صورت فراموشی آن است. ما با داشتن پاسخ شما به پرسش امنیتی و کد پستی یا کد ملی یا هر کد ده رقمی دلخواه شما که در این مرحله وارد میکنید میتوانیم در هر زمانی که مایل بودید رمز جدیدی برای شما تعریف کنیم. اطلاعاتی که در این مرحله ساخت ایمیل وارد میکنید را حتما در یک جای امن یادداشت و نگه داری کنید.

  1. پرداخت هزینه ناچیز خدمات یکبار برای همیشه

مرحله پنج برای پرداخت هزینه ای بسیار اندک می باشد تا ایمیل شما ساخته شود. میلفا نمایش تبلیغات نداشته و مورد حمایت هیچ سازمان یا نهاد داخلی و خارجی نیز نبوده و نیست و هزینه ای بسیار ناچیز را یکبار برای همیشه شارژ میکند. برای پرداخت هزینه عضویت باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. برای پرداخت کافی است روی گزینه مشخص شده کلیک کنید. در ضمن این مبلغ نیز در کیف پول شما در میلفا باقی مانده میتوانید برای ارتقا حساب کاربری یا ارسال پیامک استفاده کنید.

ساخت ایمیل جدید با گوشی3

  1. تحویل ایمیل ساخته شده

مرحله آخر و تحویل ایمیل ساخته شده . هم اکنون میلفا ایمیل شما را ساخته و اطلاعات آنرا برای شما نمایش میدهد. اگر در مرحله اول شماره همراه خود را وارد کرده باشید در همین لحظه این اطلاعات برای شما پیامک نیز خواهد شد .

از اینکه از سرویس های داخلی واقعی و بخش خصوصی حمایت میکنید از شما متشکریم . حمایت شما منجر به افزایش بازار کار و گردش مالی برای جوانان و آینده بهتر فرزندان شما خواهد بود.

لطفا صفحه اینستاگرام میلفا را دنبال کنید تا در جریان آخرین آموزش ها قرار بگیرید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.