تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد خبر : 58300

سئو کلاه سیاه چیست و چه روش هایی برای انجام آن وجود دارد؟

سئو کلاه سیاه چیست و چه روش هایی برای انجام آن وجود دارد؟

آیا میدانید معنای سئو کلاه سیاه چه می باشد؟ چرا باید از سئو کلاه سیاه استفاده شود؟ ضرورت استفاده از سئو کلاه سیاه چیست؟ انجام سئو کلاه سیاه چه تاثیراتی می‌تواند در روی رتبه وبسایت داشته باشد؟ یا چه تکنیک های خاصی جهت انجام سئو کلاه سیاه وجود دارد؟ جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق …

آیا میدانید معنای سئو کلاه سیاه چه می باشد؟ چرا باید از سئو کلاه سیاه استفاده شود؟ ضرورت استفاده از سئو کلاه سیاه چیست؟ انجام سئو کلاه سیاه چه تاثیراتی می‌تواند در روی رتبه وبسایت داشته باشد؟ یا چه تکنیک های خاصی جهت انجام سئو کلاه سیاه وجود دارد؟

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با سئو کلاه سیاه و تکنیکها خاص مربوط به آن تا انتهای مطلب با سئوکار همراه باشید.

سئو کلاه سیاه چیست؟

در حالت کلی سئو وبسایت به دو صورت، سئو کلاه سفید و سئوکلاه سیاه انجام می‌شود که تمام تکنیک ها و روش هایی که در سئو کلاه سیاه استفاده می گردند با استانداردهای الگوریتم های گوگل در تضاد می باشند، ولی باعث می‌شوند تا خیلی سریع بتوان جایگاه بسیار عالی را در نتایج گوگل کسب کرد.

پس می‌توان گفت که انجام تکنیک های سئو کلاه سیاه باعث فریب موتورهای جستجو می گردد و در صورت تشخیص می تواند باعث جریمه وب سایت و افت رتبه وبسایت گردد که باید به وسیله سئو کاران حرفه‌ای انجام شود تا احتمال تشخیص به وسیله موتور های جستجو به حداقل برسد.

چرا باید از سئو کلاه سیاه استفاده کرد؟

سئو کلاه سیاه می تواند در بازه زمانی کوتاه تاثیر بسیار عالی در رتبه وبسایت داشته باشد، در صورتی که سئو کلاه سفید زمان بر است و پروسه خاصی را دارد.

در واقع کسانی که سئو کلاه سیاه را ترجیح می‌دهند، ریسک نابودی رتبه وبسایت را هم مد نظر قرار می‌دهند. و تنها در صورتی می‌توان با سئو کلاه سیاه به نتیجه دلخواه رسید که توسط سئو کاران حرفه ای تمام تکنیک های مربوط به سئو پیاده شود

از جمله کارهایی که می‌تواند باعث شود تا سئو وبسایت هستند از سفید به سیاه مایل گردد می توان به بهینه کردن بیش از اندازه سایت اشاره کرد.

یا استفاده کردن از تکنیک های سئو کلاه سیاه و تولید محتوا و استفاده کردن از برخی از کارها که با هدف فریب دادن موتورهای جستجو انجام می‌شود سئو وب سایت را از طرف سفید به سیاه مایل می کند.

از تکنیک های مهم سئو کلاه سیاه که اکثرا استفاده می شود می توان به خرید لینک اشاره کرد.

در واقع تمام افراد برای اینکه بتوانند لینک های ورودی زیادی داشته باشند و به گونه‌ای خیلی سریعتر در صفحه اول گوگل قرار بگیرند اقدام به خرید لینک می کنند که این یکی از خطرناک ترین متد ها می باشد که هم می‌تواند نتایج عالی داشته باشد هم باعث نابودی سایت گردد

که در صورت انجام این کار به وسیله سئوکاران حرفه‌ای احتمال تشخیص به حداقل می‌رسد.

از تکنیک‌های دیگر می‌توان به کامنت های اسپم اشاره کرد در برخی از حالات اضافه کردن کامنت ها در زیر پست ها ی ارسال شده که ربطی به وبسایت شما ندارد به عنوان کامنت اسپم شناخته می‌شود

که یکی از تکنیک های تاثیرگذار سئو کلاه سیاه می باشد که اکثرا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از موارد دیگر می‌توان به بحث استفاده کردن از محتوای کپی در سایت اشاره کرد که این مورد به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

همچنین از تکنیک های دیگر می توان به استفاده دوباره از مقالات با عنوان بندی های جدید اشاره کرد.

در واقع شما یک متن کپی را تنها با تغییر عنوان در وبسایت استفاده می کنید که این مورد هم به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

یا پنهان کردن متن ها یکی از تکنیک های فریبنده در سئو کلاه سیاه می باشد که در این تکنیک مدیر وبسایت یک بخشی از متن را می‌نویسد و بقیه مطالب قابل نمایش نیست و فقط موتورهای جستجو می توانند آن بخش را مشاهده نمایند، که یکی از تکنیک های فریبنده در سئو کلاه سیاه می باشد.

همچنین استفاده نمودن از کلمات کلیدی به صورت زیاد به صورتی که بیشتر از ۳ درصد از کل متن را داشته باشد که باعث کسب نتیجه معکوس در رتبه وبسایت میگردد.

پس به هیچ عنوان نباید به صورت خودسرانه تکنیکهای بیان شده را در وبسایت اجرا کنید و تنها روشی که می تواند باعث شود تا شما در بازه زمانی بسیار کوتاه، رتبه وب سایت را ارتقا دهید و در صفحه اول نتایج جستجو موتورهای جستجو گوگل نمایش داده شوید، این است که باید تمامی تکنیکهای بیان شده را به سئو کاران حرفه‌ای بسپارید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.