تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
کد خبر : 53421

زیبایی لبخند خود را به ما بسپارید!

زیبایی لبخند خود را به ما بسپارید!

***با بهترین تخفیف ها و کیفیت بالا*** ویزیت و چکاپ رایگان توسط دندانپزشکان متخصص ونیر کامپوزیت دندان امروزه یکی از روش های پر طرفدار زیبایی و اصلاح طرح لبخند، ونیر کامپوزیت دندان است که شامل سفید و مرتب کردن دندانها، رفع نواقص، فاصله میان دندانها و … است. کامپوزیت دندان از ماده رزین کامپوزیت ساخته …

***با بهترین تخفیف ها و کیفیت بالا***

ویزیت و چکاپ رایگان توسط دندانپزشکان متخصص

ونیر کامپوزیت دندان

امروزه یکی از روش های پر طرفدار زیبایی و اصلاح طرح لبخند، ونیر کامپوزیت دندان است که شامل سفید و مرتب کردن دندانها، رفع نواقص، فاصله میان دندانها و … است.

کامپوزیت دندان از ماده رزین کامپوزیت ساخته میشود که گاها برای ترمیم و پر کردن دندانها نیز مورد استفاده قرار می­گیرد.

بیمه دندانپزشکی مهراز با هدف افزایش سلامت و بهداشت در جامعه، و همینطور کاهش ۳۰ تا ۵۰ درصدی هزینه های درمانی، زیبایی و تفریحی همه مردم شامل دندانپزشکی، پوست مو زیبایی، مشاوره و روانشناسی، خدمات زنان، استخر و … و ارائه خدمات با کیفیت در مراکز مجهز و تخصصی، از سال ۱۳۸۴ پا به عرصه خدمت گذاشته است.

روش ساخت ماده کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان ماده ای نیست که در آزمایشگاه ساخته و یا قالب گیری شود. بلکه توسط دندانپزشک در مطب به وسیله قلم مخصوص روی دندان فرد جایگذاری شده و مانند خمیر مجسمه سازی به آن حالت مورد نظر را می­دهد و پس از آن هر لایه از کامپوزیت به وسیله نور روی دندانها محکم می­شود.
مهم ترین چالش انجام ونیر کامپوزیت برای دندانپزشک خطوط بین دندانی، ضخامت ماده کامپوزیتی و تطابق رنگ دندانهاست.
برای انجام کامپوزیت زیبایی دندانهای خود بهتر است به یک دندانپزشک با تجربه و با دقت مراجعه نمائید زیرا زیبایی مورد نظر شما و همچنین مرتب بودن کامپوزیت دندانتان کاملا بسته به هنر دست دندانپزشک است.

با مهراز کارت هزینه کامپوزیت دندان و همچنین تمامی هزینه های دندانپزشکی و زیبایی خود را کاهش دهید.

انواع کامپوزیت دندان

  1. کامپوزیت ریزدانه یا میکروفیل
  2. کامپوزیت درشت دانه یا ماکروفیل
  3. هیبرید، میکروهیبرید
  • کامپوزیت درشت دانه یا ماکروفیل: اولین نوع کامپوزیت زیبایی دندان است که وارد بازار شد که به دلیل بافت درشتی که دارد از دوام بالایی برخوردار است.
  • کامپوزیت ریز دانه یا میکروفیل: این کامپوزیت‌ها بر خلاف ماکروفیل‌ها دارای ذرات ریز تری هستند و نسبتا دوام کمتری دارند.
  • این نوع از کامپوزیت­ها، از نظر اندازه مابین میکروفیل و ماکروفیل هستند، ذرات کامپوزیت هیبرید بین ۱۰ تا ۵۰ میکرومتر و نیز بین ذرات ۴۰ نانومتر اند که دارای فیلر بالایی هستند و در برابر ساییدگی دندان مقاوم تر اند.

یکی از معایب کامپوزیت هیبرید این است که به دلیل مستهلک شدن، زیبایی خود را به مرور زمان از دست  می­دهند زیرا در یک سطح به طور یک دست قرار نمی­گیرند و باعث کاهش پولیش و خاصیت بازتاب کنندگی می­شوند.
مزیت شان هم در این است که به دلیل جمع شدن ذرات کوچک در کنار هم و تشکیل ذرات بزرگتر از استحکام بالایی برخوردارند و در مقابل سائیدگی مقاوم هستند.

طول عمر کامپوزیت های دندان

ماندگاری و دوام کامپوزیت دندان ها بسیار بالاست. اما باید توجه داشته باشید که احتیاج به مراقبت مداوم دارد و اگر اصول تغذیه ای رعایت شود عمر کامپوزیت ها به بیش از ۱۰ سال خواهد رسید.

روش مراقبت از کامپوزیت دندان

  • مرتب مسواک بزنید.
  • بعد از مصرف مواد خوراکی دارای مواد رنگی مانند قهوه و چای مسواک بزنید. زیرا این مواد خاصیت رنگ پذیری دارند و خوراکی ها باعث تغییر رنگ آنها میشوند.
  • استفاده از نخ دندان علاوه بر مسواک زدن میتواند کمک شایانی به حفظ نظافت و سلامت دهان و دندان شما نماید.
  • توجه کنید که مصرف مواد غذایی سفت به دندان های کامپوزیت شده، آسیب وارد می­کند و آن ها را دچار سائیدگی می­نماید. یکی از روش های مراقبت از کامپوزیت های زیبایی دندان همین است که از خوردن خوراکی های سفت خودداری کنید.

کامپوزیت بر زیبایی چهره چه تاثیری دارد؟

همه ما میدانیم که لبخند چه تاثیر بی نظیری بر چهره افراد دارد و همه خواستار این زیبایی و جذابیت طبیعی هستیم. گاهی حتی ممکن است برای کسب این زیبایی به مطب های دندانپزشکی مراجعه کنیم.

کامپوزیت ها قادر اند مشکلاتی مانند تغییر رنگ دندان ها، شکستن و لب پریدگی، فاصله میان دندان ها و … را از بین ببرند و لبخندی زیباتر به شما هدیه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.