تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۵:۲۱
کد خبر : 52514

زوم شرکت Kites را برای توسعه قابلیت ترجمه همزمان اپلیکیشن خود خریداری کرد

زوم شرکت Kites را برای توسعه قابلیت ترجمه همزمان اپلیکیشن خود خریداری کرد

زوم شرکت Kites را برای توسعه قابلیت ترجمه همزمان اپلیکیشن خود خریداری کردزوم (Zoom) اعلام کرد که شرکت فناوری Kites را که در زمینه تولید نرم‌افزارهای ترجمه همزمان فعالیت می‌کند خریداری کرده است. زوم می‌گوید که افزودن قابلیت‌های مختلف ترجمه به اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی‌‌اش، کمک خواهد کرد تا افراد با زبان‌های مختلف بتوانند به‌راحتی باهم ارتباط برقرار کنند.
مطالب مرتبط:زوم ممکن است سرویس ایمیل و تقویم خود را منتشر کنداپلیکیشن زوم از قابلیت ویژه‌ای روی تبلت های آیپد برخوردار شدبراساس اطلاعات وب‌سایت زوم، شرکت Kites کار خود را در موسسه فناوری فناوری کارلسروهه شروع کرده و فناوری خودش را ابتدا برای دانشجویان رشته ترجمه که نیاز به درک زبان انگلیسی یا آلمانی استادان خود داشتند توسعه داده است.
زوم هم‌اکنون قابلیت ترجمه همزمان دارد، اما این قابلیت فقط محدود به افرادی است که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. زوم در صفحه پشتیبانی خود گفته است که قابلیت فعلی ترجمه همزمان اپلیکیشن‌اش ممکن است دقت کافی در برخی زمینه‌های خاص را نداشته باشد. زوم همچنین گفته است که قصد دارد یک مرکز تحقیقاتی در آلمان تاسیس کند ..

زوم شرکت Kites را برای توسعه قابلیت ترجمه همزمان اپلیکیشن خود خریداری کرد

زوم (Zoom) اعلام کرد که شرکت فناوری Kites را که در زمینه تولید نرم‌افزارهای ترجمه همزمان فعالیت می‌کند خریداری کرده است. زوم می‌گوید که افزودن قابلیت‌های مختلف ترجمه به اپلیکیشن کنفرانس ویدیویی‌‌اش، کمک خواهد کرد تا افراد با زبان‌های مختلف بتوانند به‌راحتی باهم ارتباط برقرار کنند.

مطالب مرتبط:

  • زوم ممکن است سرویس ایمیل و تقویم خود را منتشر کند
  • اپلیکیشن زوم از قابلیت ویژه‌ای روی تبلت های آیپد برخوردار شد

براساس اطلاعات وب‌سایت زوم، شرکت Kites کار خود را در موسسه فناوری فناوری کارلسروهه شروع کرده و فناوری خودش را ابتدا برای دانشجویان رشته ترجمه که نیاز به درک زبان انگلیسی یا آلمانی استادان خود داشتند توسعه داده است.

زوم هم‌اکنون قابلیت ترجمه همزمان دارد، اما این قابلیت فقط محدود به افرادی است که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. زوم در صفحه پشتیبانی خود گفته است که قابلیت فعلی ترجمه همزمان اپلیکیشن‌اش ممکن است دقت کافی در برخی زمینه‌های خاص را نداشته باشد. زوم همچنین گفته است که قصد دارد یک مرکز تحقیقاتی در آلمان تاسیس کند تا تیم Kites در آنجا مستقر شوند.

منبع: The Verge

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.