تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
کد خبر : 70502

زوم اپتیکال ۵ برابری سرانجام با آیفون ۱۵ به بازار خواهد آمد

زوم اپتیکال ۵ برابری سرانجام با آیفون ۱۵ به بازار خواهد آمد

زوم اپتیکال ۵ برابری سرانجام با آیفون ۱۵ به بازار خواهد آمدشش ماه مانده به رونمایی، iPhone 14 در حال گذراندن تست‌های تایید مهندسی است. اما یک ویژگی مورد انتظار به آیفون ۱۵ اپل نسبت داده شده؛ منتظر زوم..

زوم اپتیکال ۵ برابری سرانجام با آیفون ۱۵ به بازار خواهد آمد

شش ماه مانده به رونمایی، iPhone 14 در حال گذراندن تست‌های تایید مهندسی است. اما یک ویژگی مورد انتظار به آیفون ۱۵ اپل نسبت داده شده؛ منتظر زوم اپتیکال ۵ برابری در مدل‌های ۲۰۲۳ آیفون باشید.

به گفته‌ی تحلیلگر موسسه مالی هایتونگ اینترنشنال، نمونه اولیه آیفون ۱۴ تحت آزمایش قرار دارد و قرنطینه ناشی از شیوع دوباره کرونا در شنژن چین، تاثیری بر روند تولید آن نگذاشته است. حتما می‌دانید که یکی از کارخانه‌های Foxconn به عنوان مونتاژکننده‌ی گوشی‌های آیفون، در این شهر فعالیت می‌کند. جف پو، اطلاعات نابی از مشخصات گوشی‌های بعدی اپل و زوم اپتیکال آن‌ها نیز به اشتراک گذاشت.

به ادعای این تحلیلگر، چیپ A16 طراحی شده برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس، دای بزرگ‌تری از چیپ A15 دارد؛ حتی با وجود اینکه ۴ نانومتری است. او می‌گوید:

ما انتظار افزایش سایز نمایشگر مدل پایه و ارتقای دوربین مدل پرو به ۴۸ مگاپیکسلی را داریم. قیمت هم موضوع مهمی است و احتمالا قیمت پایه آیفون ۱۴ نزدیک به آیفون ۱۳ خواهد بود.

اما درباره مدل‌های سال ۲۰۲۳، او از شانس بالای آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس برای داشتن دوربینی با زوم اپتیکال ۵ برابری سخن گفته است. البته پیش‌تر یک تحلیلگر سرشناس دیگر (مینگ-چی کو)، این احتمال را برای سری آیفون ۱۴ مطرح کرده بود.

زوم اپتیکال 5 برابری

«پو» به صفحه نمایش تبلت‌های اپل هم پرداخت و از وجود آیپدهای ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی با پنل OLED در سال ۲۰۲۴ خبر داد. گزارش اخیر The Elec نیز مهر تایید بر این تحلیل زده؛ با ذکر این نکته که بعید است اپل از به‌کارگیری miniLED در آیپد پرو دست بکشد. پس به احتمال زیاد، این iPad Air است که به پنل اولد تجهیز خواهد شد.

منبع :۹to5macمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.