تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
کد خبر : 591742

زنی که برای تأمین مخارج زندگی شوهرش را اجاره می‌دهد

زنی که برای تأمین مخارج زندگی شوهرش را اجاره می‌دهد

زنی که برای تأمین مخارج زندگی شوهرش را اجاره می‌دهد به گزارش منیبان؛ لورا یانگ به همراه همسرش جیمز و سه فرزندشان در شهر بلچلی باکینگهام‌شایر انگلیس زندگی می‌کند. او پس از شنیدن پادکستی که درباره مردی بود که کار مونتاژ مبل را برای دیگران انجام می‌داد ایده جالبی به ذهنش رسید. لورا تصمیم گرفت

زنی که برای تأمین مخارج زندگی شوهرش را اجاره می‌دهد

به گزارش منیبان؛ لورا یانگ به همراه همسرش جیمز و سه فرزندشان در شهر بلچلی باکینگهام‌شایر انگلیس زندگی می‌کند. او پس از شنیدن پادکستی که درباره مردی بود که کار مونتاژ مبل را برای دیگران انجام می‌داد ایده جالبی به ذهنش رسید.

لورا تصمیم گرفت که همسر خود را که عاشق کارهای فنی است اجاره دهد. جیمز وسایل زیادی را در خانه‌شان درست کرده بود. او تخت‌خواب و میز ناهارخوری‌شان را ساخته و کارهای نصب وسایل آشپزخانه و حتی نقاشی و کاشی‌کاری خانه را خودش به تنهایی انجام داد.

جیمز در انجام تمام کارهای مربوط به خانه و باغ و باغچه مهارت دارد. به همین دلیل لورا تصمیم گرفت که وبسایتی را به نام «شوهر فنی‌ام را اجاره کنید» راه انداخت و در فیس‎بوک تبلیغ کرد.

حجم درخواست‌هایی که او دریافت کرد ان‌قدر زیاد بود که آن‌ها را متعجب کرد. او گفت که مردم واقعاً از این ایده استقبال کردند. اما بعضی هم دچار سوءتفاهم شدند و فکر کردند که شوهرش را می‌خواهد برای کارهای دیگری اجاره دهد.

جیمز دو سال پیش مجبور شد که کار خود را رها کند تا بتواند به لورا در نگهداری بچه‌ها کمک کند. آن‌ها دو بچه مبتلا به اتیسم دارند. خود جیمز هم در طیف اتیسم قرار دارد اما لورا می‌گوید که همین امر باعث شده او بسیار دقیق باشد و کارهای فنی و دست‌ساز را خیلی خوب انجام دهد.

لورا می‌گوید: «شاید بعضی از کارهای ریز را تعمیرکارها انجام ندهند. جیمز این کارها را خیلی خوب انجام می‌دهد. او در کارهایی مثل سرهم کردن تخت، درست کردن قفسه و نصب وسایل عالی است.»

این خانم می‌گوید که بعضی وقت‌ها منتظریم همسرمان کار کوچکی را انجام دهد ولی مدت‌ها طول می‌کشد تا چیزی را تعمیر کنند. این ایده از اینجا به ذهن لورا رسید که جیمز می‌تواند به کسانی که همسرشان وقت یا حوصله انجام این کارها را ندارند کمک کند.

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.