تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

کافه دانش: نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی آشغالی» نوشته و کارگردانی نکیسا راستین، که قرار بود در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته‌ی جاری در جشنواره‌ی نمایش‌نامه‌خوانی تماشاخانه استاد جوانمرد خوانده شود به‌دلیل هم‌زمانی با مناسبت ایام فاطمیه تنها در روزهای سه‌شنبه و جمعه خوانده خواهد شد. نکیسا راستین نویسنده و کارگردان این نمایش‌نامه در این باره توضیح داد: …

کافه دانش: نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی آشغالی» نوشته و کارگردانی نکیسا راستین، که قرار بود در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه هفته‌ی جاری در جشنواره‌ی نمایش‌نامه‌خوانی تماشاخانه استاد جوانمرد خوانده شود به‌دلیل هم‌زمانی با مناسبت ایام فاطمیه تنها در روزهای سه‌شنبه و جمعه خوانده خواهد شد.

نکیسا راستین نویسنده و کارگردان این نمایش‌نامه در این باره توضیح داد: ستاد جشنواره‌ی نمایش‌نامه‌خوانی روزهای ۱۴ تا ۱۶ دی ماه را برای اجرای این نمایش‌نامه‌خوانی اعلام کرده بود که گویا این جدول بدون توجه به ایام سوگواری و مناسبت‌های معمول که شورای نظارت اجرا و فروش بلیت آن را متوقف می‌کند، بسته شده بوده است.

وی ادامه داد: گرچه این بی‌توجهی جای شگفتی دارد و زمان‌بندی گروه برای اطلاع‌رسانی و اجرا را تغییر می‌دهد اما تصمیم گرفتیم کم شدن تعداد اجراها را قبول کرده و دومین نوبت اجرای این نمایش‌نامه‌خوانی را در روز جمعه ۱۷ دی ماه برگزار کنیم.

بنا به اعلام کارگردان «زندگی آشغالی» این نمایش‌نامه‌خوانی سه شنبه ۱۴ دی ماه و جمعه ۱۷ دی ماه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

نقش‌های این اثر نمایشی را محمدصادق ملک، سارا پهلوانی، مهسا شیخی، مائده شهوازیان و یاسین ذاکر خواهند خواند.

شیرین افخمی‌فر به‌عنوان دستیار کارگردان، محمدصادق ملک به‌عنوان بازی‌گردان همکاری می‌کنند. اختر تاجیک عکاس، طاها ذاکر طراح پوستر و بروشور، مهران زاغری طراح نور، صادق حسین ساخت و اجرای موسیقی و ساخت تیزر را یاسین ذاکر در این گروه بر عهده دارند.

سایت تیوال برای خرید بلیت این نمایشنامه خوانی فعال است.

انتشار: کوروش جم

 

خروج از نسخه موبایل