تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۰۷
کد خبر : 61909

زمان عرضه و مشخصات سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی فاش شد

زمان عرضه و مشخصات سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی فاش شد

زمان عرضه و مشخصات سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی فاش شدتاریخ عرضه و برخی مشخصات کلیدی سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی فاش شده است. حال بیایید ببینیم که Redmi K50 چه نوآوری‌هایی دارد.
مشخصات کلیدی و جزئیات ت..

زمان عرضه و مشخصات سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی فاش شد

تاریخ عرضه و برخی مشخصات کلیدی سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی فاش شده است. حال بیایید ببینیم که Redmi K50 چه نوآوری‌هایی دارد.

مشخصات کلیدی و جزئیات تاریخ انتشار سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی در فضای مجازی منتشر شده است. همین چند وقت پیش شماره مدل‌های مورد انتظار شیائومی ۱۲ و سری گوشی‌های هوشمند گیمینگ ردمی K50 در سطح وب ظاهر شد.

اکنون اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر شده است. این جزئیات جدید در خصوص گوشی‌های شیائومی توسط وب‌سایت Xiaomiui منتشر شده است. علیرغم نبود تائیدیه‌های رسمی، گوشی‌های مورد انتظار شیائومی با اسم رمز ماتیس (Matisse) و روبنز (Rubens) همراه بوده‌اند.

شیائومی ماتیس (L10)

علاوه بر موارد مذکور، طبق گزارش‌های اخیر این دستگاه‌ها به ترتیب مربوط به شماره مدل‌های L10 و L11A است. همچنین اطلاعات جدید درباره گوشی‌های مورد اشاره در پایگاه داده IMEI و همچنین کد MIUI کشف شده است.

مدل ماتیس در سه منطقه مختلف وجود خواهد داشت که شامل هند، چین و حتی یک نسخه جهانی خواهد بود. طبق دیتابیس IMEI شماره مدل‌های ۲۱۱۲۱۲۱۰L، ۲۱۱۲۱۲۱۰G و ۲۱۱۲۱۲۱۰C مربوط به مدل‌هایی است که در بالا ذکر شده است.

ممکن است که این گوشی به صورت رسمی در چین تحت برند ردمی قرار بگیرد و این در حالی است که در دیگر مناطق با برند پوکو عرضه خواهد شد. اگر نمی‌دانید، باید بگوییم که چهار رقم اول شماره مدل گوشی‌های شیائومی، تاریخ سال و ماه عرضه آن است. به عبارت دیگر شیائومی ماتیس L10 را احتمالا در دسامبر امسال عرضه خواهد کرد.

طبق گزارش Xiaomiui این زمان بندی برای عرضه بعید به نظر می‌رسد چرا که نرم افزار این گوشی‌ها هنوز در مرحله توسعه قرار دارد. البته قرار شده که قلب تپنده شیائومی ماتیس، تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۰۰۰ باشد. همچنین صفحه نمایش این دستگاه اولد است و نرخ نوسازی ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتزی را ارائه می‌کند. اما بیایید ببینیم که دیگر مشخصات سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی چیست؟

علاوه بر آن احتمال دارد که شرکت گودیکس (Goodix) سنسور اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر بسازد. شیائومی ماتیس، طبق گزارشات اخیر دارای یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی عریض است که ساخته شرکت سونی (IMX686) است. دیگر لنزهای این گوشی هوشمند شامل یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی ساخته اُمنی ویژن، لنز تله ماکروی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است که همگی در پنل پشتی تعبیه شده‌اند. البته شیائومی می‌تواند نسخه دیگر این گوشی را با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ و به عنوان دوربین اصلی عرضه کند.

سری گیمینگ ردمی K50 شیائومی

ماتیس L10 به احتمال زیاد در چین، به عنوان سری شیائومی ردمی کی ۵۰ معرفی شود. البته قرار است در دیگر بازارهای جهانی با برند پوکو و لقب پوکو F4 GT وارد بازار شود. محض یادآوری بد نیست بدانیم که مدیر گروه شیائومی، لو ویبینگ، پیش‌تر تائید کرده بود که گوشی گیمینگ ردمی کی ۵۰ در دست تولید است.

شیائومی روبنز (Rubens L11A)

نسخه چینی گوشی شیائومی روبنز با شماره مدل ۲۲۰۴۱۲۱۱AC دیده شده است. جای تعجبی ندارد که این گوشی با برند ردمی در چین عرضه شود. بر اساس گزارشات Xiaomiui شیائومی روبنز L11A به عنوان Redmi K50 نسخه ادیشن رونمایی می‌شود. من باب یادآوری بد نیست بدانیم که نسخه چینی ردمی نوت ۱۰ پرو فایوجی به عنوان پوکو ایکس ۳ جی تی در جهان عرضه شد. این در حالی است که قرار بود این گوشی با عنوان ردمی کی ۴۰ وارد بازار شود.

ردمی کی ۴۰ با دایمنسیتی ۱۲۰۰ روانه بازار شد، حال آنکه ردمی نوت ۱۰ پرو فایوجی انرژی مورد نیاز خود را از تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ تامین می‌کند. همچنین این احتمال وجود دارد که شیائومی روبنز با چیپست دایمنسیتی ۷۰۰۰ عرضه شود. مطابق گزارشات منتشر شده، دایمنسیتی ۷۰۰۰ نسخه پایین‌تر Dimensity 9000 است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.