تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۲۵
کد خبر : 585963

زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک اینتل Arc A770 مشخص شد

زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک اینتل Arc A770 مشخص شد

زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک اینتل Arc A770 مشخص شد اینتل زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک پرچمدار Arc A770 خودش را اعلام کرد. این کارت، رقیبی برای کارت گرافیک محبوب Nvidia RTX 3060 است. اینتل امروز رسماً اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک پرچمدار خودش را اعلام کرد. کارت گرافیک دسکتاپی

زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک اینتل Arc A770 مشخص شد

اینتل زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک پرچمدار Arc A770 خودش را اعلام کرد. این کارت، رقیبی برای کارت گرافیک محبوب Nvidia RTX 3060 است.

اینتل امروز رسماً اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت کارت گرافیک پرچمدار خودش را اعلام کرد. کارت گرافیک دسکتاپی Arc A770 اینتل با شروع قیمت ۳۲۹ دلاری، از ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) وارد بازار می‌شود.

A770، کارت گرافیک پرچمدار اینتل است که در کنار دو مدل دیگر A380 و A750 قرار می‌گیرد. A770 بر پایه پردازشگر گرافیکی Arc 7 طراحی شده که شامل ۳۲ هسته Xe و رهگیری پرتو می‌شود. این کارت در دو نسخه با ظرفیت ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. A770 از فناوری XeSS نیز پشتیبانی می‌کند که تکنیک اینتل برای بازسازی تصاویر و نمونه‌برداری مبتنی بر هوش مصنوعی است.

البته به خاطر داشته باشید که شروع قیمت اعلام شده مختص نسخه پایه این کارت با حافظه ۸ گیگابایتی است. این کمپانی هنوز قیمت نسخه Limited Edition که ظرفیت ۱۶ گیگابایتی دارد را اعلام نکرده است. قیمت کارت گرافیک Intel A770 مشابه کارت گرافیک Nvidia RTX 3060 در ژانویه سال گذشته است. اما از نظر عملکرد، اینتل ادعا می‌کند که آن‌ها برابر هستند یا حداقل در عناوینی که از رهگیری پرتو پشتیبانی می‌کنند، در رزولوشن 1080p عملکرد بهتری دارد. نمودار زیر این را نشان می‌دهد.

کارت گرافیک اینتل Arc A770مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.