تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 67291

زمان عرضه و قیمت تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ

زمان عرضه و قیمت تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ

زمان عرضه و قیمت تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگپس از مدت‌ها انتظار، سامسونگ بالاخره از تبلت‌های سری گلکسی اس ۸ رونمایی کرد. در ادامه به زمان عرضه و قیمت گلکسی تب S8 سامسونگ می‌پردازیم.
سامسونگ امروز..

زمان عرضه و قیمت تبلت های سری گلکسی تب S8 سامسونگ

پس از مدت‌ها انتظار، سامسونگ بالاخره از تبلت‌های سری گلکسی اس ۸ رونمایی کرد. در ادامه به زمان عرضه و قیمت گلکسی تب S8 سامسونگ می‌پردازیم.

سامسونگ امروز تبلت های زیبا و جذاب سری گلکسی تب اس ۸ را معرفی کرد. بسیاری از طرفداران سامسونگ منتظر اعلام رسمی قیمت و تاریخ عرضه سری گلکسی تب S8 بودند و خوشبختانه سامسونگ جزئیات مربوط به تبلت‌های جدید خود را اعلام کرده است.

زمان عرضه و قیمت تبلت های گلکسی تب اس ۸، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 Ultra

قیمت گلکسی تب S8

سری گلکسی تب اس ۸ از امروز در برخی بازار‌ها برای پیش فروش در دسترس قرار می‌گیرند. در واقع کاربران آمریکایی، اروپایی، بریتانیایی و کره‌ای می‌توانند سفارش خود برای تبلت‌های جدید سامسونگ را تا ۶ اسفند ماه ثبت کنند.

سامسونگ به خریداران اولیه گلکسی تب S8 و S8 پلاس یک کیبورد بوک کاور اسلیم نیز هدیه می‌دهد و خریداران اولیه مدل اولترا می‌توانند از کیبورد بوک کاور به عنوان هدیه سامسونگ لذت ببرند. خب حالا به بحث مهم قیمت بپردازیم.

قیمت گلکسی تب S8

مدل وای‌فای گلکسی تب S8 با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۷۴۹ یورو قیمت دارد و کاربران برای تهیه مدل نسخه مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه باید ۷۹۹ یورو پرداخت کنند. همچنین سامسونگ برای مدل ۵G گلکسی تب اس ۸ به همراه ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برچسب قیمتی ۸۹۹ یورویی را در نظر گرفته است و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این تبلت نیز ۹۴۹ یورو قیمت دارد.

خب حالا به مدل Galaxy Tab S8 Plus می‌پردازیم. مدل وای‌فای این تبلت با ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۹۴۹ یورو قیمت دارد و نسخه مجهز به ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز با برچسب قیمتی ۹۹۹ یورویی همراه شده است. برای نسخه‌های ۵G با حافظه مختلف نیز شاهد قیمت‌ ۱۰۹۹ و ۱۱۴۹ یورویی هستیم.

قیمت گلکسی تب S8

سامسونگ تبلت پرچمدار گلکسی تب S8 اولترا را نیز در دو مدل وای‌فای و ۵G عرضه کرده است. قیمت مدل وای‌فای با توجه به رم و حافظه داخلی به شرح زیر است:

  • مدل وای‌فای، نسخه مجهز به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیر‌ه‌سازی – ۱۱۴۹ یورو
  • مدل وای‌فای، نسخه مجهز به ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیر‌ه‌سازی -۱۲۹۹ یورو
  • مدل وای‌فای، نسخه مجهز به ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیر‌ه‌سازی – ۱۴۹۹ یورو
  • مدل ۵G، نسخه مجهز به ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیر‌ه‌سازی – ۱۲۹۹ یورو
  • مدل ۵G، نسخه مجهز به ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیر‌ه‌سازی -۱۴۹۹ یورو
  • مدل ۵G، نسخه مجهز به ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیر‌ه‌سازی – ۱۵۹۹ یورو

گلکسی تب S8 اولترا گران‌ترین تبلتی است که سامسونگ تا به امروز تولید کرده است. البته این تبلت به یک نمایشگر بزرگ، قلم S Pen و قابلیت‌های نرم‌افزاری جذابی برای بهره‌وری هرچه بهتر مجهز شده است؛ اما آیا قیمت سری گلکسی تب S8 به گونه‌ای هست که طرفداران را به خود جذب کند؟

منبع :Sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.