تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 12965

زمان اجرای نمایش «قصه حاجی‌فیروز و ننه سرما» تغییر کرد

زمان اجرای نمایش «قصه حاجی‌فیروز و ننه سرما» تغییر کرد

زمان اجرای نمایش «قصه حاجی‌فیروز و ننه سرما» تغییر کرد مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، به‌ منظور حفظ سلامت کودکان و خانواده‌ها، برای پیشگیری و شیوع بیماری کرونا، اجرای آخرین نمایش سال ۹۸ را به سال آینده موکول کرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون از قول مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون، از تغییر برنامه سالن‌های نمایش کانون خبر داد. امیر مشهدی عباس گفته با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و برای رعایت نکات ایمنی و حفظ سلامت مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها، تمامی نمایش‌ها در دو سالن گلستان و بوستان و سینما تئاتر کانون تا پایان سال اجرا نخواهد داشت.
نمایش ۲ انیمیشن کانون در جشنواره انیفست بریتانیاامیر مشهدی‌عباس همچنین به تغییر زمان اجرای آخرین نمایش تولیدشده در مرکز تولید تئاتر کانون اشاره کرد و افزود؛ نمایش «قصه حاجی‌فیروز و ننه سرما» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی با محوریت آداب‌ورسوم عید نوروز که برای اسفند ۹۸ و فروردین سال جدید تولید شده است، با توجه به شرایط فعلی زمان اجرای آن را به تعویق انداختیم.
وی یادآو..

زمان اجرای نمایش «قصه حاجی‌فیروز و ننه سرما» تغییر کرد

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، به‌ منظور حفظ سلامت کودکان و خانواده‌ها، برای پیشگیری و شیوع بیماری کرونا، اجرای آخرین نمایش سال ۹۸ را به سال آینده موکول کرد.

زمان اجرای نمایش «قصه حاجی‌فیروز و ننه سرما» تغییر کرد – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون از قول مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون، از تغییر برنامه سالن‌های نمایش کانون خبر داد. امیر مشهدی عباس گفته با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و برای رعایت نکات ایمنی و حفظ سلامت مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها، تمامی نمایش‌ها در دو سالن گلستان و بوستان و سینما تئاتر کانون تا پایان سال اجرا نخواهد داشت.

نمایش ۲ انیمیشن کانون در جشنواره انیفست بریتانیا

امیر مشهدی‌عباس همچنین به تغییر زمان اجرای آخرین نمایش تولیدشده در مرکز تولید تئاتر کانون اشاره کرد و افزود؛ نمایش «قصه حاجی‌فیروز و ننه سرما» به نویسندگی و کارگردانی جواد انصافی با محوریت آداب‌ورسوم عید نوروز که برای اسفند ۹۸ و فروردین سال جدید تولید شده است، با توجه به شرایط فعلی زمان اجرای آن را به تعویق انداختیم.

وی یادآور شد؛ این نمایش پس از تعطیلات نوروز اجراهای خود را در سالن بوستان این مرکز آغاز خواهد کرد و تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

نمایش «قصه حاجی‌فیروز و ننه سرما» با پرسش کودکی آغاز می‌شود که می‌خواهد بداند علت خوابیدن ننه سرما هنگام آمدن عمو نوروز چیست. عمو نوروز و حاجی فیروز که معتقدند اگر ننه سرما بیدار شود، اتفاق‌هایی برایش رخ می‌دهد تلاش می‌کنند کودک را مجاب کنند.

این نمایش ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است و هنرمندانی همچون «جواد انصافی، امیرحسین و امیرمحمد انصافی، حمید رئوف‌تبار، فروغ یزدان، نیلوفر سیاری، رضا معراجی، تینا نوروزی، مرضیه محمدی و حانیه رهگذر» در آن ایفای نقش می‌کنند.

همچنین علیرضا حسین‌پور طراح صحنه، امیرحسین انصافی سازنده موسیقی، حامد نصرآبادیان طراح حرکت و علی یدالهی طراح پوستر این نمایش هستند.

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پارک لاله تهران و سینما تئاتر کانون در خیابان خالد اسلامبولی، نبش خیابان سوم واقع ‌شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.